Gå til innhold

Hva ville du trodd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så tilfeldigvis på snapchatten til mannen når han skulle vise meg noe. Ved nicket til en jente vi begge kjenner var det tegnene flamme og smilet med solbriller + at det sto 17. Jeg trykte på det hun hadde sendt til slutt og han ikke hadde åpnet enda. Var henne i sengen, under dyna så skrev hun natta. Hva hadde du trodd om du så det..

Anonymous poster hash: 5a998...236

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs om den var sendt til alle eller bare ham. Helt ok om den var sendt til alle. Ville blitt mistenksom og begynt å snoke om den bare var til min mann.

Anonymous poster hash: 4cfa1...3ad

Skrevet

Spørs om den var sendt til alle eller bare ham. Helt ok om den var sendt til alle. Ville blitt mistenksom og begynt å snoke om den bare var til min mann.

Anonymous poster hash: 4cfa1...3ad

Hvordan ser jeg om det var bare til ham?

Anonymous poster hash: 5a998...236

Skrevet

Det ser du ikke. Men flammen og tallet 17 betyr at de har sendt bilder til hverandre i 17 dager i strekk. Men det visste du kanskje? Jeg hadde fått en skikkelig dårlig følelse.

Anonymous poster hash: 4bde4...283
Skrevet

Dårlig tegn. Spør han hva han synes om henne om et par dager, og se reaksjonen. Den sier alt.

Anonymous poster hash: dc67b...7c7

Skrevet

Hun er hans nye flamme, vært det i 17 dager. 18 nå...

Anonymous poster hash: 9c908...0d0

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Flamme kommer kun på de jeg snapper desidert mest med, det vil si rundt to-tre per dag, hver dag i uka :( Beklager, men det der ville jeg reagert kraftig på.

Skrevet

Hadde nok ikke tenkt så mye på det, nå på sommeren har jeg flamme og tall bak mange av mine snapp venner siden det er ferie ol.

Skrevet

Men det står ikke hjerte bak? Hvis det er flamme og hjerte betyr det at de er hverandres bestevenner...altså den de sender aller mest snap til. 

Anonymous poster hash: a72f1...27f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...