Gå til innhold

Altså.. Sånn der brasiliansk voksing..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at alle som..la meg si..benytter seg av det,har helt perfekt underliv, om man kan si det sånn?

Jeg vurderer en sånn en før ferien. Men det er unektelig en baug man må over. Man har født noen barn liksom.

Dere som gjør dette fast. Kom med erfaringer? Noe å grue seg til? Veldig vondt? Verdt det?

Dere som tenker at dette er noe dere aldri ville gjort og ikke kan skjønne at noen vil gjøre dette, bare tenk det inni deg. Sannsynligheten for at du skal i nærheten av mitt underliv er forsvinnende liten, så jeg tar sjansen på å drite i hva du mener..

Anonymous poster hash: 7df3f...f60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det jevnlig før, men har ikke råd nå:( jeg synes det var veldig veldig verdt den lille tiden det var vondt. Jeg har mørke harde hår som sitter godt, så det er ikke sikkert det er like vondt for alle.

Og selvom det er ubehagelig, er det ikke sånn at du føler for å skrike liksom.

Jeg har, som sagt, kraftig hårvekst, og jeg hadde da "plettfritt" underliv i ca to uker. Og det som så begynner å komme stikker ikke på samme måte som ved barbering.

Anbefales virkelig!

Anonymous poster hash: e8850...617

Skrevet

Jeg gjør det jevnlig.

Om jeg er perfekt nedentil? Nei, langt ifra. Biffgardinene henger ute og de er skjeve.

Om det gjør vondt? Du får prøve å dra ut noen av hårene der nede 😂 Så klart gjør det vondt. Men, jeg drar tilbake hver 3-4 uke for å få det gjort. Så heilt ille kan ikke det være 😂 Det blir mindre og mindre vondt for hver gang. Dette pga det blir mindre og mindre hår.

Det positive er at jeg har ingen røde prikker etter barbering, det varer lenger en barbering og jeg har mulighet til å forlenge denne ved hjelp av pinsettet. Så jeg anbefaler det uten tvil.

Anonymous poster hash: 93164...e3b

Skrevet

Gjort det regelmessig før. Nå vokser jeg meg selv :)

Jeg syns ikke det er så vondt og resultatet blir veldig bra! Litt pinlig har det første gang men de er flinke til å ha håndkle over delen de ikke vokser.

Skrevet

Det er verdt det!!

De som gjør dette har gjort det på maaaange, og har nok sett alt av underliv. Første gangen gjør det vondt. Tipser deg om å ta smertestillende 30 min før. Du kan også få en bedøvelseskrem som skal smøres på en stund før. Eller du kan få en bedøvelsesspray som de sprayer på rett før.

Jeg har gjort dette jevnlig i salong. Blir en del penger etter hvert.

Men nå har jeg begynt å gjøre det på meg selv. Veet har kommet med varmvoks som varmes i en krukke. Akkurat som på salong. Fungerer helt supert å gjøre det på seg selv. Billigere, og man slipper å ligge og sprike for en annen person.

Men om man skal gjøre det på seg selv, anbefaler jeg at man går til salong og gjør det noen ganger der først, slik at man vet hvordan man skal gjøre det.

Lykke til! Det er verdt det! :-)

Skrevet

Tusen hjertelig takk for svarene deres, tror jeg er overbevist 👍 Hårfritt underliv i 2-3 uker høres jo alldeles fantastisk ut 👌

Anonymous poster hash: 7df3f...f60

Skrevet

Hvor mye koster brasiliansk voksing sånn ca da?

Anonymous poster hash: 11b1a...5dd
Skrevet

Der jeg pleide å gå koster det 450. Oslo :)

Anonymous poster hash: b0867...398

Skrevet

Jeg har lyst, men sliter med gjennomføringen. Syns det er ille nok å gå til gynekolog, og det er faktisk nødvendig.

Kan noen fortelle hvordan det rent praktisk foregår? Må man ta av seg alt? opp på alle fire?

Anonymous poster hash: ca5b2...7e0

Skrevet

Jeg har lyst, men sliter med gjennomføringen. Syns det er ille nok å gå til gynekolog, og det er faktisk nødvendig.

Kan noen fortelle hvordan det rent praktisk foregår? Må man ta av seg alt? opp på alle fire?

Jeg kler av meg nedentil. Får et håndkle til å ha rundt meg. Ligger først på rygg der hun legger voksen på der håret skal fjernes, leggene tar jeg ofte i samme slengen. For å komme til i alle kriker og kroker må jeg også løfte beina etter tur. Deretter snur jeg meg slik hun får sjekket og fjernet siste rest. Da tar hun baksiden også.

Første gangene flyttet hun bare litt på hånduken etterhvert som hun vokset. Nå føles det like normalt å ligge der som å sitte i en frisørstol. Det kan ikke sammenlignes med gynekolog, da jeg er der kun annet hvert år så sant ikke noe er galt. Voksing gjør jeg hver 3-4 uke.

Jeg bruker i tillegg å ha kjøpt intimservietter som jeg bruker rett før timen. Låner toalettet der, bare for å føle meg litt mer fresh.

Men, jeg anbefaler deg å ta kontakt med noen som har gjort dette mye før. For førstegangs er det ikke anbefalt å gå til noen som er heilt fersk. Da kan det fort bli sårt.

Skrevet

Jeg kler av meg nedentil. Får et håndkle til å ha rundt meg. Ligger først på rygg der hun legger voksen på der håret skal fjernes, leggene tar jeg ofte i samme slengen. For å komme til i alle kriker og kroker må jeg også løfte beina etter tur. Deretter snur jeg meg slik hun får sjekket og fjernet siste rest. Da tar hun baksiden også.

Første gangene flyttet hun bare litt på hånduken etterhvert som hun vokset. Nå føles det like normalt å ligge der som å sitte i en frisørstol. Det kan ikke sammenlignes med gynekolog, da jeg er der kun annet hvert år så sant ikke noe er galt. Voksing gjør jeg hver 3-4 uke.

Jeg bruker i tillegg å ha kjøpt intimservietter som jeg bruker rett før timen. Låner toalettet der, bare for å føle meg litt mer fresh.

Men, jeg anbefaler deg å ta kontakt med noen som har gjort dette mye før. For førstegangs er det ikke anbefalt å gå til noen som er heilt fersk. Da kan det fort bli sårt.

Og foresten, du trenger IKKE stå på alle fire. Det har i allefall jeg aldri gjort...

Skrevet

Jeg går jevnlig og har gjort det noen år. Perfekt nedentil...? Aner ikke! Tviler på det, men tenker at hudpleieren ser 50-60 kunder i uka, så det går nok bra.

Rent praktisk så tar man av seg bukser og truse. Får en vaskeklut som man vasker seg nedentil med (jeg er alltid nydusja) og så legger man seg på benken med nytt håndkle over seg. Jeg tar leggene i samme slengen så tar de først.

Så tar hun bikinikanten og jobber seg innover. Dekker over der hun ikke jobber. Så tar hun innsiden. Ligger da på rygg og trekker opp beina så hun kommer til. Går fort.

Verdt det!! Har mye mindre hårvekst nå!

Anonymous poster hash: bf0e9...33e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...