Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Hva er basislista? til bleiebarn Anonymous poster hash: 85ca8...0bc
*Miss Marple* Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 (endret) Jeg har to fulle klesskift, altså to bodyer, stillongs, gensere og bukser. 3-4 par sokker i forskjellig tykkelse og materiale. En ekstra fleecedress, et ekstra sett med tykk ull (om vinteren selvsagt). Om vinteren har jeg også ekstra lue og votter liggende i hyllen. Endret 20. juli 2015 av *Miss Marple*
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Nå har vi 2 shorts, 2 t-skjorter, 2 bukser, 2 tynne gensere, 1 tykkere genser og 3 par sokker. Om vinteren er det 2 sett ullundertøy, 1 fleecesett, 1 strikkesett, 4-5 par sokker og ekstra lue og votter. Høst og vår er verst, da må vi ha litt av hvert, så da er det stappfullt. Anonymous poster hash: 2b4ad...051
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 3 av alt, sent vår, sommer, tidlig høst: bukse genser t-skjorte shorts sokker Sen høst, tidlig vår: bytter shorts og t-skjorte med; Strømpebukse tynn ullbukse tynn ullgenser tynne ullsokker (kun 2 par) tynnere votter (kun 2 par) Lue (kun 2) Vinter: Legger til en tykk ullgenser og ullbukse Raggsokker Vinterlue og vinter votter, samt en hals om det ikke er med i lua.. Ellers er det regnklær, høst/vårdress på våren/høsten og vinterdress til vinteren. Støvler, vintersko, joggesko, sandaler og tøfler. Sinksalve om ungen blir lett rød Bleier solkrem solhatt/caps solbriller kosebamse/klut den tiden ungen sover i bhg. Anonymous poster hash: a6d08...a59
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 Jeg glemte solkrem, caps og solbriller, det har vi også. #3 Anonymous poster hash: 2b4ad...051
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå