Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet du har sett av sløsing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset er det mannen når han dusjer. Seriøst, han har kort hår, men bruker to håndklær når han skal tørke seg. Ett til håret og ett til kroppen. Begge håndklærne kaster han til vask etter å ha brukt de en gang..

Anonymous poster hash: 0bc24...ba0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kjent rikmann i Norge som var på hotelltur i dalom. Han likte ikke vinutvalget på hotellet, så han fikk tilsendt en flaske fra sin egen vinkjeller med taxi til hotellet. Tilsammen 3-4 timer kjøring en vei for sjåføren.

Anonymous poster hash: 5a493...273

Skrevet

Er medlem av ei kjøp og salggruppe på facebook. Ei dame der solgte et 9mnd gammelt babybilsete billig, da dette hadde blå sømmer og nå ventet hun jente, så hun hadde kjøpt et nytt, identisk, med rosa sømmer.

Anonymous poster hash: f3ed3...401

Skrevet

En kollega av mannen klaget hele tiden over elendig økonomi, det var så vidt de hadde penger til mat fra lønning til lønning. Likevel handlet de chips, brus og røyk på bensinstasjonen som låg vegg i vegg med en Remabutikk, og brukte altså ca tre ganger mer enn nødvendig.

Dette gjentok seg i en uke etter hver lønning, så var de blakke igjen og han søyt like mye over hvor vanskelig det var med økonomien.

Anonymous poster hash: 82140...c36

Skrevet

Jeg skulle på byn med en venn av meg å hadde stresset med å skaffe barnevakt og brukt god tid å pynte meg.

Når jeg kommer til byn så viser det seg at jeg har glemt VISA kortet så kom ikke inn pga jeg ikke kunne bevise at jeg var over 18 år.

Skulle jeg tatt bussen hjem også tilbake så hadde det blitt så sent at det ikke var vits å gå ut.

Så vennen min betalte 1000 kr i taxi for at jeg skulle få hentet beviset mitt :)

Veldig snillt gjort av han ettersom han visste hvor mye jeg hadde gledet meg til å gå ut,men veldig sløsing av penger.

Anonymous poster hash: 0c105...2c3

Skrevet

Da vi i tjueårene satt på utesteder og drakk flaske på flaske med svindyr champagne, fyrte opp sigaretter med tusenlapper og alltid hadde privstsjåføren på vent. Det var idiotiske tider.

Anonymous poster hash: c853f...3d9

Skrevet

Her i huset er det mannen når han dusjer. Seriøst, han har kort hår, men bruker to håndklær når han skal tørke seg. Ett til håret og ett til kroppen. Begge håndklærne kaster han til vask etter å ha brukt de en gang..

Anonymous poster hash: 0bc24...ba0

Er det virkelig det verste tilfellet du har sett av sløsing? 🙊

Høres unødvendig ut, men jeg vet om mye som er verre...😉

Anonymous poster hash: 0b276...85b

Skrevet

Min søster bruker 1000 vis av kroner på vaser, skåler, lamper, stoler, apekatter, fugler og så videre bare fordi disse gjenstandene har et designernavn på seg.

Og alt byttes ut jevnlig så ikke folk skal måtte se de samme tingene om igjen på instagram....

Skrevet

Da vi i tjueårene satt på utesteder og drakk flaske på flaske med svindyr champagne, fyrte opp sigaretter med tusenlapper og alltid hadde privstsjåføren på vent. Det var idiotiske tider.

Dersom jeg hadde gjort noe slikt, hadde jeg aldri noensinne nevnt det igjen.

Og ihvertfall ikke om jeg var så gammel som tjue.

(Er fullt mulig at du tuller. Men slike folk finnes jo faktisk)

Skrevet

Dersom jeg hadde gjort noe slikt, hadde jeg aldri noensinne nevnt det igjen.

Og ihvertfall ikke om jeg var så gammel som tjue.

(Er fullt mulig at du tuller. Men slike folk finnes jo faktisk)

Tuller slett ikke. Som jeg skrev: idiotiske tider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...