rytme Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Noen som har hatt med barn til den hallen? De hadde en litt lite informativ nettside. Er det noe for små barn? 2-4 år f.eks? Er det gratis? Er det spesielle tider for besøkende osv?? Takker for alle svar!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Nei, sånne fysaker holder jeg meg unna! Anonymous poster hash: 5c868...324
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Jeg tror den hallen er mer et tilbud til større barn. Anonymous poster hash: 7d7d3...256
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 Fysak er mest for større barn / ungdom. Skatehall, bordtennis, klatrevegg og hoppe/turnrom. Anonymous poster hash: 64f62...69b
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 I helgene i skoleåret er det åpen hall, som er gratis, for barn fra 0-12 år i følge med voksne. Mye plass å løpe og leke på, hoppepute og forskjellig. Fra 10-14 eller noe slikt. Informasjonen står vel muligens på kommunens nettsider. Vært der mye og både små og store koser seg! Anonymous poster hash: e9799...2a8
Mamma'n til godgullet Skrevet 20. juli 2015 #6 Skrevet 20. juli 2015 Vi er der ofte med vår snart treåring - er åpen hall der fra 12-15 lørdager og søndager med en stor hoppemadrass, myke store klosser, trehjulssykler etc. Anbefales
Mamma'n til godgullet Skrevet 20. juli 2015 #7 Skrevet 20. juli 2015 Og ja, det er gratis. Er åpent i sommerferien også, var ikke det i fjor.
rytme Skrevet 21. juli 2015 Forfatter #8 Skrevet 21. juli 2015 Vi er der ofte med vår snart treåring - er åpen hall der fra 12-15 lørdager og søndager med en stor hoppemadrass, myke store klosser, trehjulssykler etc. Anbefales Er det sånn åpen hall i sommer også? Er det bare i helgene i så fall?
Mamma'n til godgullet Skrevet 21. juli 2015 #9 Skrevet 21. juli 2015 Vi er der ofte med vår snart treåring - er åpen hall der fra 12-15 lørdager og søndager med en stor hoppemadrass, myke store klosser, trehjulssykler etc. Anbefales Er det sånn åpen hall i sommer også? Er det bare i helgene i så fall? Jeg er usikker på om det er åpen hall hverdager om sommeren, det er vanligvis bare i helgene. Var åpent denne helga og tror det er det neste helg også. Anbefaler å gå om sommeren, mye færre folk nå enn i triste høsthelger
rytme Skrevet 21. juli 2015 Forfatter #10 Skrevet 21. juli 2015 Vi er der ofte med vår snart treåring - er åpen hall der fra 12-15 lørdager og søndager med en stor hoppemadrass, myke store klosser, trehjulssykler etc. Anbefales Er det sånn åpen hall i sommer også?Er det bare i helgene i så fall? Jeg er usikker på om det er åpen hall hverdager om sommeren, det er vanligvis bare i helgene. Var åpent denne helga og tror det er det neste helg også. Anbefaler å gå om sommeren, mye færre folk nå enn i triste høsthelger Tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå