Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt med barn til den hallen?

De hadde en litt lite informativ nettside.

 

Er det noe for små barn? 2-4 år f.eks?

Er det gratis? Er det spesielle tider for besøkende osv??

 

Takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, sånne fysaker holder jeg meg unna!

 

Anonymous poster hash: 5c868...324

Skrevet

Jeg tror den hallen er mer et tilbud til større barn.

 

Anonymous poster hash: 7d7d3...256

Skrevet

Fysak er mest for større barn / ungdom.

 

Skatehall, bordtennis, klatrevegg og hoppe/turnrom.

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 64f62...69b

Skrevet

I helgene i skoleåret er det åpen hall, som er gratis, for barn fra 0-12 år i følge med voksne. Mye plass å løpe og leke på, hoppepute og forskjellig. Fra 10-14 eller noe slikt. Informasjonen står vel muligens på kommunens nettsider. Vært der mye og både små og store koser seg!

 

Anonymous poster hash: e9799...2a8

Skrevet

Vi er der ofte med vår snart treåring - er åpen hall der fra 12-15 lørdager og søndager med en stor hoppemadrass, myke store klosser, trehjulssykler etc. Anbefales :)

Skrevet

Og ja, det er gratis. Er åpent i sommerferien også, var ikke det i fjor.

Skrevet

Vi er der ofte med vår snart treåring - er åpen hall der fra 12-15 lørdager og søndager med en stor hoppemadrass, myke store klosser, trehjulssykler etc. Anbefales :)

Er det sånn åpen hall i sommer også? 

Er det bare i helgene i så fall? 

Skrevet

 

 

Vi er der ofte med vår snart treåring - er åpen hall der fra 12-15 lørdager og søndager med en stor hoppemadrass, myke store klosser, trehjulssykler etc. Anbefales :)

Er det sånn åpen hall i sommer også?

Er det bare i helgene i så fall?

Jeg er usikker på om det er åpen hall hverdager om sommeren, det er vanligvis bare i helgene. Var åpent denne helga og tror det er det neste helg også. Anbefaler å gå om sommeren, mye færre folk nå enn i triste høsthelger :)

Skrevet

 

 

Vi er der ofte med vår snart treåring - er åpen hall der fra 12-15 lørdager og søndager med en stor hoppemadrass, myke store klosser, trehjulssykler etc. Anbefales :)

Er det sånn åpen hall i sommer også?

Er det bare i helgene i så fall?

Jeg er usikker på om det er åpen hall hverdager om sommeren, det er vanligvis bare i helgene. Var åpent denne helga og tror det er det neste helg også. Anbefaler å gå om sommeren, mye færre folk nå enn i triste høsthelger :)

 

Tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...