Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Begynner det ikke å bli litt vel mye selvsentrering der i gården? Virker som hun er mer opptatt av å snappe enn å faktisk kose seg, som for eksempel i dyreparken nettopp.. Det må jo ha blitt en besettelse? Evig jakt på bekreftelse. Det må være sykt slitsomt. Anonymous poster hash: 2eec8...ca3
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Så henne i dyreparken idag, mektig imponert over at hun gidder å style seg sånn og gå rundt med høye kilehæler i en sånn park. Jeg fikk vondt bare av å se på Anonymous poster hash: f7bee...f70
HeltAnonym Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Tror de har fått sponset turen? Da er det vel like viktig å vise frem det de sponser? Men når det er sagt så hadde jeg virkelig ikke giddet eller husket å dra frem tlf så ofte og iallefall ikke under karusell turer med barna eller andre steder barna skal ha oppmerksomhet..
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 Så henne i dyreparken idag, mektig imponert over at hun gidder å style seg sånn og gå rundt med høye kilehæler i en sånn park. Jeg fikk vondt bare av å se på Anonymous poster hash: f7bee...f70 Kanskje hun leste den tråden som nylig var her om hvor stygt folk kler seg i dyreparken 😂😂😂 Anonymous poster hash: 2eec8...ca3
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 Så henne i dyreparken idag, mektig imponert over at hun gidder å style seg sånn og gå rundt med høye kilehæler i en sånn park. Jeg fikk vondt bare av å se på Anonymous poster hash: f7bee...f70 Kanskje hun leste den tråden som nylig var her om hvor stygt folk kler seg i dyreparken 😂😂😂 Anonymous poster hash: 2eec8...ca3 Link, vær så snill? Jeg trenger å le litt i kveld. Anonymous poster hash: c9f44...d32
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #6 Skrevet 20. juli 2015 Så henne i dyreparken idag, mektig imponert over at hun gidder å style seg sånn og gå rundt med høye kilehæler i en sånn park. Jeg fikk vondt bare av å se på Anonymous poster hash: f7bee...f70 Kanskje hun leste den tråden som nylig var her om hvor stygt folk kler seg i dyreparken 😂😂😂 Anonymous poster hash: 2eec8...ca3 Link, vær så snill? Jeg trenger å le litt i kveld. Anonymous poster hash: c9f44...d32 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144226301-vi-var-i-dyreparken-i-går/ Anonymous poster hash: 2eec8...ca3
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #7 Skrevet 20. juli 2015 De har fått sponset turen. Syntes det er rimelig kvalmt hvordan alle kjente får sponset alt om dagen... Bare de legger ut bilde på IG eller blogg. Anonymous poster hash: 8a760...67e
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #8 Skrevet 20. juli 2015 De har fått sponset turen. Syntes det er rimelig kvalmt hvordan alle kjente får sponset alt om dagen... Bare de legger ut bilde på IG eller blogg. Anonymous poster hash: 8a760...67e Det er sånn reklameeffekt virker... Anonymous poster hash: 038bb...709
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå