Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 I et par uker har jeg vert plaget av leamus i øyet. Er på venstre øyet på ned "nedsiden". Hvordan bli kvitt dette? Har prøvd å finne litt informasjon. Skjønner at det som regel er ufarlig, og kan komme av lite søvn, kaffe, mye alkohol eller feks. mangel på mineraler... Burde jeg ta en tur til legen om det ikke gir seg? Merker det 5 til 10 ganger i timen på det verste. Varer kun noen sekunder... Anonymous poster hash: 9953e...20b
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Har det tiltatt i hyppighet i det siste? Anonymous poster hash: 791b8...6d2
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Har det tiltatt i hyppighet i det siste? Anonymous poster hash: 791b8...6d2 Ja, de siste to dagene.. Anonymous poster hash: 9953e...20b
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 Dytter Anonymous poster hash: 9953e...20b
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 Hadde jeg også for noen uker siden. Det varte i 3 uker, så ble det borte av seg selv. Irriterende. Anonymous poster hash: 46ccc...abc
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #6 Skrevet 20. juli 2015 Virkelig ikke meningen å skremme deg Hi. Men har dere hatt hjernesvulst i familien? Anonymous poster hash: 791b8...6d2
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #7 Skrevet 20. juli 2015 Jeg hadde leamus som varte i 6 uker en gang. Fikk kun fred mens jeg sov. Gikk bråtr over. Og har kun hatt kortvarige tilfeller senere. 😊 Anonymous poster hash: 5d574...b7a
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #8 Skrevet 20. juli 2015 Virkelig ikke meningen å skremme deg Hi. Men har dere hatt hjernesvulst i familien? Anonymous poster hash: 791b8...6d2 Man har vel litt andre symptomer enn bare leamus da? Som hodepine o.s.v. Anonymous poster hash: 9953e...20b
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #9 Skrevet 20. juli 2015 Jeg blir kvitt leamus om jeg tar magnesiumtilskudd. Anonymous poster hash: 92092...c9a
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #10 Skrevet 20. juli 2015 Jeg blir kvitt leamus om jeg tar magnesiumtilskudd. Anonymous poster hash: 92092...c9a Da skal jeg prøve det Anonymous poster hash: 9953e...20b
TPK Skrevet 21. juli 2015 #11 Skrevet 21. juli 2015 Jeg anbefaler også magnesium. Jeg hadde leamus litt av og på i omtrent et år før jeg fikk det rådet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå