Gå til innhold

Hva ville dere gjort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn som nå har begynt med "stor gutt seng".. MEN det er ett helvete og legge han hver kveld nå :/ går inn og ut av rommet sitt hele tida,vi følger han inn igjen og legger han i senga. Sånn kan vi holde på i 3-4 timer hver kveld😮 men i kveld fikk jeg nok etter fire ganger og la han da i sprinkel senga(står fortsatt på rommet,er gitt bort men blir ikke henta før om en uke).

Men nå sitter jeg og hører han er lei seg i baby callingen og får såå dårlig samvittighet over at jg la han i sprinkel senga.. En del av meg sier det er greit siden han ikke hører på oss men en annen del er helt knust og jeg får såå vondt av han..

Hva ville dere ha gjort???

Anonymous poster hash: 01a14...fa4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel?

Anonymous poster hash: dd838...a8a

Skrevet

Han ble 2 år i år.

HI

Skrevet

En quick fix med sprinkelseng nå, kampen må du ta snart uansett. 

Anonymous poster hash: 9d34b...599
Gjest Antarctica
Skrevet

Syns ikke det høres ut som om han er gammel nok til storguttseng. Nå lærte han i alle fall hva som skjer hvis han fortsetter å rømme.

Skrevet

Vi har valgt og bytte siden han har begynt og klatre ut av senga. Redd han skal detta ut og slå seg ordentlig derfor bytte til stor seng..

HI

Skrevet

Vi har samme problemet med vår 2 åring. Hadde det ikke vært for at han ødela sprinkelsenga så hadde han ikke hatt stor seng. Holdt på i 3-4 timer de første dagene vi og. Nå er en av oss på rommet etter legging. Stryker han og synger litt. Åsså går vi litt bort fra senga og mot døra. Står i døra en stund. Sist tok det 30-45 min.

Anonymous poster hash: c350e...ccb

Skrevet

Her sa vi at om han ikke lå iro, ville han måtte bruke sprinkelsenga igjen, som han gjorde som baby. Første kvelden i storseng kom han opp flere ganger, etter flere advarsler, ble han lagt i sprinkelsenga. Neste kveld spurte vi hvor han ville ligge, han sa storsenga. Og der lå han. Ikkeno stress etter dte, han har kanskje tulla og kommet opp fem kvelder etter det, men det var måneder etter sengebyttet.

Anonymous poster hash: 98db7...ca9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...