Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Jeg lurer på om datteren min på 7 har det. Hun er splitter pine vill for tiden. Trodde det skulle roe seg, men blir bare verre. Hører ikke etter når jeg snakker til henne. Har prøvd både straff og motsatt, si at jeg er lei meg når hun er sånn, gitt henne en klem og sagt hun må være snill. Gir jeg henne en beskjed er det glemt i sekundet etterpå. Gidder ikke å høre etter i det hele tatt. Flirer når jeg irettesetter henne. Bryr seg ikke om konsekvenser heller. Gråter sjelden om vi tar noe fra henne eller lignende. Som om hun er følelsesløs noen ganger. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har to andre barn også som er mindre og hun i midten er allerede begynt å ta etter oppførselen. Hun som har vært en engel siden hun var liten. Noen råd? Anonymous poster hash: adbcb...f94
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 I dag tenkte jeg det samme om sønnen min også Helt vill enkelte dager, når ikke inn til han de dagene, han hører bare ikke etter... Jeg syns det er verst når det er viktig at han hører etter pga at det kan oppstå farlige situasjoner og vi ikke bare kan gå/avslutte aktivitet... Som i dag da vi kjørte trikk og han tullet og truet med å gå av - hele tiden, og er troendes til å gjøre det... Det rare er at andre dager så går det strålende og er ikke snev av denne oppførselen. Jeg føler at det blir verre når det ikke er vanlige rutiner og passe sunn mat. Nå om sommeren er det mer is f.eks... Anonymous poster hash: 39bfc...d9d
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Da må du dra til lege å få henvisning videre for utredning. Anonymous poster hash: 63c5b...1e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå