Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 http://www.stormberg.com/no/catalog/product/view/_ignore_category/1/id/50804/s/veiviser-trekvart-jakke-dame/?nosto=nosto-page-footer#16378 Anonymous poster hash: 70811...ec1
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Litt kjedelig. Anonymous poster hash: 4805d...11d
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Billigkopi av HH Anonymous poster hash: d37c6...95c
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 Ganske standard jakke? Anonymous poster hash: 9392f...aa3
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 Billigkopi av HH Anonymous poster hash: d37c6...95c Er det, ligner den på jakke fra HH altså? Anonymous poster hash: 70811...ec1
MarianeA Skrevet 22. juli 2015 #6 Skrevet 22. juli 2015 Jeg synes det var ei fin jakke og kunne tenkt meg en slik
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #7 Skrevet 22. juli 2015 Synes den er fin. Alle produsenter har noe a la dette, men det er jo fordi det selger. Er jo ikke som at HH var først ute 😂 Anonymous poster hash: 511aa...faf
Mamma_til_2 Skrevet 22. juli 2015 #8 Skrevet 22. juli 2015 Jeg vet om en som har akkurat slik og hun er super fornøyd, fin er den og.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #10 Skrevet 22. juli 2015 Jeg likte den veldig godt Anonymous poster hash: a7dde...eac
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #11 Skrevet 22. juli 2015 Fin jakke! Anonymous poster hash: 65cfb...8a6
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #12 Skrevet 22. juli 2015 Synes den er fin. Alle produsenter har noe a la dette, men det er jo fordi det selger. Er jo ikke som at HH var først ute 😂 Anonymous poster hash: 511aa...faf Jo, det var de. Anonymous poster hash: d37c6...95c
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #13 Skrevet 22. juli 2015 Synes den er fin. Alle produsenter har noe a la dette, men det er jo fordi det selger. Er jo ikke som at HH var først ute 😂 Anonymous poster hash: 511aa...faf Jo, det var de. Anonymous poster hash: d37c6...95c Hvem bryr seg om HH hadde slike jakker først?Og til Hi, jakka er fin. Jeg har den i lilla og er strålende fornøyd med kvaliteten og utseende. Anonymous poster hash: ba031...46a
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #14 Skrevet 22. juli 2015 Synes den er fin. Alle produsenter har noe a la dette, men det er jo fordi det selger. Er jo ikke som at HH var først ute 😂 Anonymous poster hash: 511aa...faf Jo, det var de. Anonymous poster hash: d37c6...95c Hvem bryr seg om HH hadde slike jakker først?Og til Hi, jakka er fin. Jeg har den i lilla og er strålende fornøyd med kvaliteten og utseende. Anonymous poster hash: ba031...46a Tydeligvis hun som måtte kommentere at de ikke var det. Jeg bare retter på feilen hennes Anonymous poster hash: d37c6...95c
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #16 Skrevet 22. juli 2015 Synes den er fin. Alle produsenter har noe a la dette, men det er jo fordi det selger. Er jo ikke som at HH var først ute Anonymous poster hash: 511aa...faf Jo, det var de. Anonymous poster hash: d37c6...95c Hvem bryr seg om HH hadde slike jakker først?Og til Hi, jakka er fin. Jeg har den i lilla og er strålende fornøyd med kvaliteten og utseende. Anonymous poster hash: ba031...46a Hvordan er den i størrelse? Har endel tøy fra Stormberg, og må ofte opp i størrelse i forhold til annet tøy jeg bruker Anonymous poster hash: 70811...ec1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå