Gå til innhold

Er denne jakken fin?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt kjedelig.

 

Anonymous poster hash: 4805d...11d

Skrevet

Billigkopi av HH

 

Anonymous poster hash: d37c6...95c

Skrevet

Ganske standard jakke?

 

Anonymous poster hash: 9392f...aa3

Skrevet

Billigkopi av HH

 

Anonymous poster hash: d37c6...95c

Er det, ligner den på jakke fra HH altså?

 

Anonymous poster hash: 70811...ec1

Skrevet

Jeg synes det var ei fin jakke og kunne tenkt meg en slik :)

Skrevet

Synes den er fin. Alle produsenter har noe a la dette, men det er jo fordi det selger. Er jo ikke som at HH var først ute 😂

 

Anonymous poster hash: 511aa...faf

Skrevet

Jeg vet om en som har akkurat slik og hun er super fornøyd, fin er den og.

Skrevet

Jeg likte den veldig godt :)



Anonymous poster hash: a7dde...eac
Skrevet

Fin jakke!



Anonymous poster hash: 65cfb...8a6
Skrevet

Synes den er fin. Alle produsenter har noe a la dette, men det er jo fordi det selger. Er jo ikke som at HH var først ute 😂

 

Anonymous poster hash: 511aa...faf

Jo, det var de.

 

 

Anonymous poster hash: d37c6...95c

Skrevet

 

Synes den er fin. Alle produsenter har noe a la dette, men det er jo fordi det selger. Er jo ikke som at HH var først ute 😂

 

Anonymous poster hash: 511aa...faf

Jo, det var de.

 

 

Anonymous poster hash: d37c6...95c

Hvem bryr seg om HH hadde slike jakker først?

Og til Hi, jakka er fin. Jeg har den i lilla og er strålende fornøyd med kvaliteten og utseende.

 

 

Anonymous poster hash: ba031...46a

Skrevet

 

 

Synes den er fin. Alle produsenter har noe a la dette, men det er jo fordi det selger. Er jo ikke som at HH var først ute 😂

 

Anonymous poster hash: 511aa...faf

Jo, det var de.

 

 

Anonymous poster hash: d37c6...95c

Hvem bryr seg om HH hadde slike jakker først?

Og til Hi, jakka er fin. Jeg har den i lilla og er strålende fornøyd med kvaliteten og utseende.

 

 

Anonymous poster hash: ba031...46a

Tydeligvis hun som måtte kommentere at de ikke var det. Jeg bare retter på feilen hennes :)

 

 

Anonymous poster hash: d37c6...95c

Skrevet

 

 

Synes den er fin. Alle produsenter har noe a la dette, men det er jo fordi det selger. Er jo ikke som at HH var først ute

 

Anonymous poster hash: 511aa...faf

Jo, det var de.

 

 

Anonymous poster hash: d37c6...95c

Hvem bryr seg om HH hadde slike jakker først?

Og til Hi, jakka er fin. Jeg har den i lilla og er strålende fornøyd med kvaliteten og utseende.

 

 

Anonymous poster hash: ba031...46a

 

Hvordan er den i størrelse? Har endel tøy fra Stormberg, og må ofte opp i størrelse i forhold til annet tøy jeg bruker

 

Anonymous poster hash: 70811...ec1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...