Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 for å bli lærer neste år, kreves minst 4 i matte. Jeg gikk ut VGs i 2002 og hadde kun den enkleste varianten på grunnkurs. Så jeg må nok ta et fag som privatist. Hva er den enkleste matten jeg kan ha som fortsatt oppfyller kravet for matte for lærerutdanning ? Anonymous poster hash: 3302d...c73
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Hvis du ikke greier å finne ut det selv så bør du kanskje ikke bli lærer? Anonymous poster hash: f8e9a...567
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 P-matte er etter min mening den "letteste". Er den jeg holder på med nå, for å bli lærer neste år :-) Anonymous poster hash: 1b2b4...9ff
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 P-matte er etter min mening den "letteste". Er den jeg holder på med nå, for å bli lærer neste år :-) Anonymous poster hash: 1b2b4...9ff Meg igjen, du kan jo forresten se litt på denne siden og bedømme selv hva du tror er lettest for deg å klare Lykke til! http://matematikk.net/side/Eksamensoppgaver Anonymous poster hash: 1b2b4...9ff
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 Hoi, glad jeg ikke ville bli lærer, åpna første oppgaven, og jeg hadde nok strøket... Anonymous poster hash: 5e26a...635
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #6 Skrevet 20. juli 2015 P-matte er etter min mening den "letteste". Er den jeg holder på med nå, for å bli lærer neste år :-) Anonymous poster hash: 1b2b4...9ff Tusen takk jeg finner nemlig ingen steder der det står om det er et krav om å ha den ene eller andre typen matte. Anonymous poster hash: 3302d...c73
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #7 Skrevet 20. juli 2015 Hvis du ikke greier å finne ut det selv så bør du kanskje ikke bli lærer? Anonymous poster hash: f8e9a...567 Nei jeg bør sikkert ikke det. Siden jeg ikke fant en nettside der det stod spesifisert hvilken matte jeg skal ha og mailene jeg sendte til høyskolen ikke førte fram bør jeg bare finne meg en jobb på rema. Trodde kanskje man lærte ting på selve studiet som utgjorde om man ble en flink lærer eller ikke. Dumme meg. Får vel ta meg et kurs i å lete etter informasjon på nettet først. Takk for hjelpen. Anonymous poster hash: 3302d...c73
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #8 Skrevet 20. juli 2015 Hvis du ikke greier å finne ut det selv så bør du kanskje ikke bli lærer? Anonymous poster hash: f8e9a...567 Nei jeg bør sikkert ikke det. Siden jeg ikke fant en nettside der det stod spesifisert hvilken matte jeg skal ha og mailene jeg sendte til høyskolen ikke førte fram bør jeg bare finne meg en jobb på rema. Trodde kanskje man lærte ting på selve studiet som utgjorde om man ble en flink lærer eller ikke. Dumme meg. Får vel ta meg et kurs i å lete etter informasjon på nettet først. Takk for hjelpen. Anonymous poster hash: 3302d...c73 Les hva du selv skriver, og velg et annet studie! Er det virkelig mulig?! Anonymous poster hash: b8b31...298
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #9 Skrevet 20. juli 2015 Hvis du ikke greier å finne ut det selv så bør du kanskje ikke bli lærer? Anonymous poster hash: f8e9a...567 Nei jeg bør sikkert ikke det. Siden jeg ikke fant en nettside der det stod spesifisert hvilken matte jeg skal ha og mailene jeg sendte til høyskolen ikke førte fram bør jeg bare finne meg en jobb på rema. Trodde kanskje man lærte ting på selve studiet som utgjorde om man ble en flink lærer eller ikke. Dumme meg. Får vel ta meg et kurs i å lete etter informasjon på nettet først. Takk for hjelpen. Anonymous poster hash: 3302d...c73 Les hva du selv skriver, og velg et annet studie! Er det virkelig mulig?! Anonymous poster hash: b8b31...298 Det var vel ikke til å misforstå at du mener jeg ikke bør bli lærer fordi jeg ikke fant et svar på noe jeg lurte på ? Anonymous poster hash: 3302d...c73
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #10 Skrevet 20. juli 2015 p er mest praktisk rettet, og kan derfor føles lettere. t er mer teoretisk. Jeg vil anbefale t, men du klarer deg med p også, hvis det er godkjent for lærerstudiet. Hilsen matematikklærer Anonymous poster hash: c692b...a96
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #11 Skrevet 20. juli 2015 p er mest praktisk rettet, og kan derfor føles lettere. t er mer teoretisk. Jeg vil anbefale t, men du klarer deg med p også, hvis det er godkjent for lærerstudiet. Hilsen matematikklærer Anonymous poster hash: c692b...a96 Takk for svar Anonymous poster hash: 3302d...c73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå