detverkeribakhodet Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 hei! er det noen som har erfaring med Mallorca i oktober? Har aldri reist så sent før, og redd for å komme til dårlig vær..
Gemini77 Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Du kan være heldig men kan like gjerne få drittvær. Oktober er siste turistmåned der så det vil være kaldere og mer ustabilt. Hvis bra vær er viktig så ville jeg bestilt til et annet sted.
Gjest Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Hvis du ikke er ute etter sol & sommer & bad, så er Mallorca flott i oktober. Regn kan forekomme såklart, men er du der på shopping & kultur så hadde jeg reist
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 Mannen min har bodd på Mallorca og han sier oktober er den desidert fineste måneden der! Veldig varmt i vannet og godt og varmt, men ta med bukse/cardigan til bruk på kveldene bare 😊 Anonymous poster hash: 93081...f37
detverkeribakhodet Skrevet 28. juli 2015 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2015 hm.. snakket med en vingvert som har jobbet der, og han sa det var godt og varmt. men spurte jo ikke om regn da... Du som har mann som har bodd der, regner det mye i oktober? er det "safe" å reise der, eller må man regne med regn?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #6 Skrevet 28. juli 2015 Vi elsker Mallorca i oktober, fortsatt deilig å varmt, men høysesongen er helt i sluttfasen å man slipper alle folkene vi har aldri vært uheldig med hverken været el temperaturen Anonymous poster hash: 227fd...c2a
detverkeribakhodet Skrevet 28. juli 2015 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2015 har dere vært der mange ganger på den tiden? Har så lyst, men er jo kjedelig om været ikke er bra. selv om jeg vet at været kan man ikke styre. Jeg har vært der i september en gang, da regnet det to av 14 dager. (eller det var regnskurer)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #8 Skrevet 28. juli 2015 Vi har vært der to ganger helt i slutten av sept og inn i okt (14 dgr) begge gangene har det vært godt og varmt , vi hadde vel to dgr iløpet av 14 som hadde noen regn skurer Anonymous poster hash: 227fd...c2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå