Gå til innhold

Stoppestader mellom Asker og Kristiansand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi reiser til Kristiansand i morgen. To voksne og en utålmodig 2 åring.

Noen som har tips til fine steder å stoppe? Vi har satt av dagen til reising og tenker å legge inn så mange (og lange) stopp som trengs for å gjøre turen grei for sønnen også.

Tenker type spisesteder, lekeplasser og kanskje strender for litt lengre stopp om været holder? Interessert i stopp langs hele 'ruta'.

På forhånd takk for svar. :)

Anonymous poster hash: 836bc...f6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det telemearksporten det heter mon tro, der de har brukt å ha et stort klatrestativ om sommeren og hamburgerkjede, bensinstasjon og butikk. Maks to timer fra oslo tror jeg.

Skrevet

Takk for tips!

Flere? :)

Anonymous poster hash: 836bc...f6a

Skrevet

På Brokelandsheia er det vel også noe lekemuligheter, tror jeg. Og flere butikker/cafeer/bensinstasjon. Er for øvrig også en liten dyrehage i området der. Brokelandsheia ligger ca 11 mil fra Kristiansand.

Ellers er ikke Asker-Kristiansand noen spesielt lang tur da. Effektiv kjøretid rundt 3,5 time.

Anonymous poster hash: abc76...d3f
Skrevet

Er det telemearksporten det heter mon tro, der de har brukt å ha et stort klatrestativ om sommeren og hamburgerkjede, bensinstasjon og butikk. Maks to timer fra oslo tror jeg.

Vi stopper alltid der når vi skal sørover. Ungene får løpt fra seg og mannen får burger fra Bergbys :)

Skrevet

Den lille dyrehagen på Gjerstad

Anonymous poster hash: dd41b...8cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...