Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Jeg har ikke fast jobb. Er kun ringevikar i bhg. Men jeg er nå gravid. Lever så å si fra dag til dag med tanke på jobb. Kjenner bekkenet begynner å krangle, og det er lite tilrettelegging for meg i bhg som vikar. Da bruker de heller en annen vikar som kllarer å gjøre jobben skikkelig :/ Hvordan blir dette dersom jeg nå blir sykemeldt? Hva er det lureste for meg å gjøre? jobbe som en gal og melde meg som vikar i flere barnehager i noen uker (før bekkenet låser seg helt) ?? Eller hva? Anonymous poster hash: 88285...908
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Ingen som vet? Anonymous poster hash: 88285...908
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Sykepenger blir regnet ut ifra den siste lønna di. Er den veldig varierende, bruker de siste 6 mnd. Tror jeg. Hos meg brukte de siste lønn iallfall. Det er egentlig litt opp til arb.giver, ettersom det er de som sender inn papirene. Anonymous poster hash: 814a2...806
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå