Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Jeg føler babyen smiler så lite til meg. Uansett hvor "morsom" jeg er føler jeg at han ser så alvorlig ut. Babyen smiler derimot masse til andre både kjente og ukjente da han får oppmerksomhet. Jeg får gode smil da han våkner om morgenen men ellers er det ikke mye smil om jeg ikke kiler han. Vanlig?  Anonymous poster hash: a9b3e...7b3
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #2 Skrevet 28. oktober 2015 Det samme lurer jeg på.. Ingen?  Anonymous poster hash: 96340...271
MarianeA Skrevet 28. oktober 2015 #3 Skrevet 28. oktober 2015 Det er helt vanlig. Mammas fjes er vant og litt kjedelig,mens fremmede representerer noe nytt. Derfor smiler baby og er mer opptatt av andres fjes. NÃ¥r baby blir litt eldre snur dette og mamma og pappa og de som er kjente og trygge, ogsÃ¥ er de som fÃ¥r mest smil. Â
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Tusentakk for svar!😄 Babyen min er snart 4 mnd og er nysgjerrig på alle andre og alle ting rundt seg men ikke meg, er jo kansje litt logisk siden vi er sammen hele tiden. Men vet du ca alder når det snur? Gleder meg til den tiden kommer 😊  Anonymous poster hash: 96340...271
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #5 Skrevet 29. oktober 2015 Motsatt erfaring jeg. Her er det jeg som får mest smil etterfulgt av pappa. Litt sparsom med smil til andre, men smiler etterhvert. Hun er bare 7 uker da.  Anonymous poster hash: 68b50...4f4
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #6 Skrevet 29. oktober 2015 Ja da hun var 5-10 uker smilte hun masse til meg også,men så ble det forandring.. Hun smiler jo til meg men ikke så mye som jeg ønsker:(  Anonymous poster hash: 96340...271
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå