Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Som har gått rundt i flere dager med brudd i armen uten å si noe. Flere skulle vært like avslappet som henne 👏🎿💪🏼💁🏼 Anonymous poster hash: 334c9...85f
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Hæ? Hun er da virkelig ikke den første i verden som har gått rundt med et brudd uten å klage eller vite om det. Jeg brakk armen for to år siden og dro ikke til legen før fire dager etter fallet. Hadde komplisert brudd og måtte operere. Jeg trudde ikke det var noe alvorlig, men når hevelsen ikke ville roe seg og smertene ikke forsvant måtte jeg krype til korset. Og jeg tviler på at jeg er den eneste i verden. Synd dem ikke skreiv om det i avisa bare. Skulle ønske jeg og kunne fått litt creds. Anonymous poster hash: d1442...f96
Gjest Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Høhø unge nr 3 her gikk med brudd i 2 uker føre vi skjønte noe. I alder av 3 år 😊
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 Hæ? Hun er da virkelig ikke den første i verden som har gått rundt med et brudd uten å klage eller vite om det. Jeg brakk armen for to år siden og dro ikke til legen før fire dager etter fallet. Hadde komplisert brudd og måtte operere. Jeg trudde ikke det var noe alvorlig, men når hevelsen ikke ville roe seg og smertene ikke forsvant måtte jeg krype til korset. Og jeg tviler på at jeg er den eneste i verden. Synd dem ikke skreiv om det i avisa bare. Skulle ønske jeg og kunne fått litt creds. Anonymous poster hash: d1442...f96 Johaug gikk lenger enn 4 dager da. Og uten å merke det Anonymous poster hash: 334c9...85f
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 Hæ? Hun er da virkelig ikke den første i verden som har gått rundt med et brudd uten å klage eller vite om det. Jeg brakk armen for to år siden og dro ikke til legen før fire dager etter fallet. Hadde komplisert brudd og måtte operere. Jeg trudde ikke det var noe alvorlig, men når hevelsen ikke ville roe seg og smertene ikke forsvant måtte jeg krype til korset. Og jeg tviler på at jeg er den eneste i verden. Synd dem ikke skreiv om det i avisa bare. Skulle ønske jeg og kunne fått litt creds. Anonymous poster hash: d1442...f96 Johaug gikk lenger enn 4 dager da. Og uten å merke det Anonymous poster hash: 334c9...85f I vg står det at fallet var for en uke siden og at hun ventet lenge med å dra til lege og litt lenger ned står det flere dager. Ergo ventet hun kortere enn enn uke, men mer enn to dager. Mer enn det veit vi ikke. I hvert fall ikke med den i formasjoner, men så jævlig flink og modig synes jeg ikke hun er. Isåfall tror jeg det er mange flinke og modige folk der ute. Sånn som sønnen til kelly og meg selv Anonymous poster hash: d1442...f96
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #6 Skrevet 20. juli 2015 Som har gått rundt i flere dager med brudd i armen uten å si noe. Flere skulle vært like avslappet som henne Anonymous poster hash: 334c9...85f Hva i alle dager har det med å være flink og modig??? Hvorfor er det bra å være så avslappet at man ignorerer egne skader? Anonymous poster hash: e1e4a...341
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 20. juli 2015 #7 Skrevet 20. juli 2015 Flink? Jeg vill vel heller si det er ganske tåpelig å ignorere smerter etter et fall.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #8 Skrevet 20. juli 2015 Flink? Jeg vill vel heller si det er ganske tåpelig å ignorere smerter etter et fall. Hun hadde ikke smerter og ignorerte derfor ingenting Anonymous poster hash: 334c9...85f
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #9 Skrevet 20. juli 2015 Flink? Jeg vill vel heller si det er ganske tåpelig å ignorere smerter etter et fall. Hun hadde ikke smerter og ignorerte derfor ingenting Anonymous poster hash: 334c9...85f Da er hun heller ikke tøff eller modig Anonymous poster hash: e1e4a...341
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #10 Skrevet 20. juli 2015 Tøff og modig er nok Therese Johaug, ellers hadde hun ikke nådd til verdenseliten i idretten sin. Men de sidene av henne har da lite å gjøre med det bruddet å gjøre. Hva skulle jeg hatt da, som jobbet 100 % fra dag en etter bekkenbrudd? Kongens fortjenestemedalje?? Jada, var dum og ventet en måned før jeg fikk deg sjekket. Ikke noe å skryte av. Det viser bare at jeg er god til å takle visse typer smerte, men ikke nødvendigvis tar egen kropp alvorlig nok... Anonymous poster hash: d96e2...1e1
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #11 Skrevet 20. juli 2015 Flink? Jeg vill vel heller si det er ganske tåpelig å ignorere smerter etter et fall.Hun hadde ikke smerter og ignorerte derfor ingenting Anonymous poster hash: 334c9...85f Da er hun heller ikke tøff eller modig Anonymous poster hash: e1e4a...341 Jo:) Anonymous poster hash: 334c9...85f
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #12 Skrevet 20. juli 2015 Flink? Jeg vill vel heller si det er ganske tåpelig å ignorere smerter etter et fall.Hun hadde ikke smerter og ignorerte derfor ingenting Anonymous poster hash: 334c9...85f Da er hun heller ikke tøff eller modig Anonymous poster hash: e1e4a...341 Jo:) Anonymous poster hash: 334c9...85f Hvorfor er hun det, hvis hun ikke hadde vondt? Anonymous poster hash: e1e4a...341
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #13 Skrevet 20. juli 2015 Flink? Jeg vill vel heller si det er ganske tåpelig å ignorere smerter etter et fall.Hun hadde ikke smerter og ignorerte derfor ingenting Anonymous poster hash: 334c9...85f Da er hun heller ikke tøff eller modig Anonymous poster hash: e1e4a...341 Jo:) Anonymous poster hash: 334c9...85f Hvorfor er hun det, hvis hun ikke hadde vondt? Anonymous poster hash: e1e4a...341 Hun kan jo ha følt ubehag likevel! Uansett er vel dette en kvinne som ikke har tid til å renne ned dørene hos legen;) Anonymous poster hash: 334c9...85f
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #14 Skrevet 20. juli 2015 Flink? Jeg vill vel heller si det er ganske tåpelig å ignorere smerter etter et fall.Hun hadde ikke smerter og ignorerte derfor ingentingAnonymous poster hash: 334c9...85f Da er hun heller ikke tøff eller modigAnonymous poster hash: e1e4a...341 Jo:)Anonymous poster hash: 334c9...85f Hvorfor er hun det, hvis hun ikke hadde vondt?Anonymous poster hash: e1e4a...341 Hun kan jo ha følt ubehag likevel! Uansett er vel dette en kvinne som ikke har tid til å renne ned dørene hos legen;) Anonymous poster hash: 334c9...85f Du virker noe spesiell må jeg si. Det er ingen tvil om at Johaug er et grepa kvinnfolk med tanke på hennes prestasjoner. Men et brudd i en arm som hun enten ikke merket eller som hun ikke tok seg bryet med å gå til lege med gjør henne virkelig ikke flink og modig! Hun er flink til å gå på ski. Det er hun, men flink til å ikke føle smerte? Eller flink til å kun føle ubehag og ikke smerte ved et brudd? Jeg forstår ikke... Anonymous poster hash: d1442...f96
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #15 Skrevet 20. juli 2015 Flink? Jeg vill vel heller si det er ganske tåpelig å ignorere smerter etter et fall.Hun hadde ikke smerter og ignorerte derfor ingentingAnonymous poster hash: 334c9...85f Da er hun heller ikke tøff eller modigAnonymous poster hash: e1e4a...341 Jo:)Anonymous poster hash: 334c9...85f Hvorfor er hun det, hvis hun ikke hadde vondt?Anonymous poster hash: e1e4a...341 Hun kan jo ha følt ubehag likevel! Uansett er vel dette en kvinne som ikke har tid til å renne ned dørene hos legen;) Anonymous poster hash: 334c9...85f Du virker noe spesiell må jeg si. Det er ingen tvil om at Johaug er et grepa kvinnfolk med tanke på hennes prestasjoner. Men et brudd i en arm som hun enten ikke merket eller som hun ikke tok seg bryet med å gå til lege med gjør henne virkelig ikke flink og modig! Hun er flink til å gå på ski. Det er hun, men flink til å ikke føle smerte? Eller flink til å kun føle ubehag og ikke smerte ved et brudd? Jeg forstår ikke... Anonymous poster hash: d1442...f96 Det samme gjør du Anonymous poster hash: 334c9...85f
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #16 Skrevet 20. juli 2015 Flink? Jeg vill vel heller si det er ganske tåpelig å ignorere smerter etter et fall.Hun hadde ikke smerter og ignorerte derfor ingentingAnonymous poster hash: 334c9...85f Da er hun heller ikke tøff eller modigAnonymous poster hash: e1e4a...341 Jo:)Anonymous poster hash: 334c9...85f Hvorfor er hun det, hvis hun ikke hadde vondt?Anonymous poster hash: e1e4a...341 Hun kan jo ha følt ubehag likevel! Uansett er vel dette en kvinne som ikke har tid til å renne ned dørene hos legen;) Anonymous poster hash: 334c9...85f Du virker noe spesiell må jeg si. Det er ingen tvil om at Johaug er et grepa kvinnfolk med tanke på hennes prestasjoner. Men et brudd i en arm som hun enten ikke merket eller som hun ikke tok seg bryet med å gå til lege med gjør henne virkelig ikke flink og modig! Hun er flink til å gå på ski. Det er hun, men flink til å ikke føle smerte? Eller flink til å kun føle ubehag og ikke smerte ved et brudd? Jeg forstår ikke...Anonymous poster hash: d1442...f96 Det samme gjør du Anonymous poster hash: 334c9...85f Utdyping? Anonymous poster hash: d1442...f96
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #17 Skrevet 20. juli 2015 Du virker nesten litt forelsket i TJ, Hi... Anonymous poster hash: d96e2...1e1
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #18 Skrevet 20. juli 2015 Du virker nesten litt forelsket i TJ, Hi... Anonymous poster hash: d96e2...1e1 Hadde helt sikkert vært det hvis jeg var mann i hvertfall! er bare imponert av henne på mange vis. jeg er også ganske lite hysterisk av meg men begynte likevel å grine da jeg brakk armen i en alder av 23...litt nedtur. HI Anonymous poster hash: 334c9...85f
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #19 Skrevet 21. juli 2015 Flinke Tjohaug som ble suksessfullt operert i dag 😊 Anonymous poster hash: 334c9...85f
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #21 Skrevet 21. juli 2015 Si meg...var det ikke en finger da?? 😂😂 Anonymous poster hash: 0ae4c...c93
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #22 Skrevet 21. juli 2015 Si meg...var det ikke en finger da?? 😂😂 Anonymous poster hash: 0ae4c...c93 Var det ikke armbrudd da? Anonymous poster hash: 334c9...85f
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #23 Skrevet 21. juli 2015 Hæ? Hun er da virkelig ikke den første i verden som har gått rundt med et brudd uten å klage eller vite om det. Jeg brakk armen for to år siden og dro ikke til legen før fire dager etter fallet. Hadde komplisert brudd og måtte operere. Jeg trudde ikke det var noe alvorlig, men når hevelsen ikke ville roe seg og smertene ikke forsvant måtte jeg krype til korset. Og jeg tviler på at jeg er den eneste i verden. Synd dem ikke skreiv om det i avisa bare. Skulle ønske jeg og kunne fått litt creds. Anonymous poster hash: d1442...f96 Johaug gikk lenger enn 4 dager da. Og uten å merke det Anonymous poster hash: 334c9...85f Jepp, man er flink fordi naturen har gitt en veldig høy smerteterskel. Javel. Anonymous poster hash: 93bbe...e52
tingeling1234 Skrevet 21. juli 2015 #24 Skrevet 21. juli 2015 Si meg...var det ikke en finger da?? 😂😂 Anonymous poster hash: 0ae4c...c93 Var det ikke armbrudd da? Anonymous poster hash: 334c9...85f Tror det var bare en finger ja, sto vel noe om at hun slapp gips å greier å d gjør man vel ikke ved armbrøst?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #25 Skrevet 21. juli 2015 Si meg...var det ikke en finger da?? Anonymous poster hash: 0ae4c...c93 Var det ikke armbrudd da? Anonymous poster hash: 334c9...85f Tror det var bare en finger ja, sto vel noe om at hun slapp gips å greier å d gjør man vel ikke ved armbrøst? Jo, hvis man blir operert Anonymous poster hash: e1e4a...341
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå