Gå til innhold

Hva er den verste spøken du er blitt utsatt for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I wanna nåååw!

:)

Anonymous poster hash: 34361...c77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg jobbet i butikk var en syk person spm ringte og anklaget meg for å underslått butikken over en lengre periode. Vedkommende ba sjefen min ransake hele skapet mitt, vesken min og til og med hjemmet mitt. Kom aldri så langt da, vedkommende ble avslørt nesten med en gang. Men det var forferdelig ekkelt. Og jeg er langt ifra den eneste dessverre.

Anonymous poster hash: 2cc4a...3a4

Skrevet

Da jeg jobbet i butikk var en syk person spm ringte og anklaget meg for å underslått butikken over en lengre periode. Vedkommende ba sjefen min ransake hele skapet mitt, vesken min og til og med hjemmet mitt. Kom aldri så langt da, vedkommende ble avslørt nesten med en gang. Men det var forferdelig ekkelt. Og jeg er langt ifra den eneste dessverre. Anonymous poster hash: 2cc4a...3a4

men det er jo ikke en spøk, det er jo bare slemt...

Fysj, for en dritt, vet du hvem det var og hvorfor han gjorde det?

Skrevet

Da jeg jobbet i butikk var en syk person spm ringte og anklaget meg for å underslått butikken over en lengre periode. Vedkommende ba sjefen min ransake hele skapet mitt, vesken min og til og med hjemmet mitt. Kom aldri så langt da, vedkommende ble avslørt nesten med en gang. Men det var forferdelig ekkelt. Og jeg er langt ifra den eneste dessverre. Anonymous poster hash: 2cc4a...3a4

men det er jo ikke en spøk, det er jo bare slemt...

Fysj, for en dritt, vet du hvem det var og hvorfor han gjorde det?

Fikk id på vedkommende men kjenner han ikke nei. Han hadde en bra jobb som han har mistet autorisasjonen på. Men har sluppet ut fra fengsel for lenge siden. Aner ikke hvorfor nei.. I følge politiet(og han selv) var det tilfeldig hvem som ble rammet(to andre medarbeidere ble også offer for dette i samme periode men ikke i min butikk eller samme firma)

på mange måter slapp vi tre med skrekken. Det kunne gått(og har gått!) veldig mye lengre i andre tilfeller.

Anonymous poster hash: 2cc4a...3a4

Skrevet

Uten å si for mye så har jeg blitt skremt såpass at jeg var sikker på at min siste time var kommet. Det skumle er at jeg ikke kjempet eller flyktet, jeg ble bare helt paralysert og gikk i fosterstilling mens jeg ventet på å dø... Skjedde for mange år siden, men akkuratbde sekundene husker jeg alt for godt! Jeg vet nå at jeg hadde reagert annerledes, jeg har havnet i situasjoner senere som beviser det, men den gangen var jeg ung og det var helt forferdelig. Jeg takler ikke skumle ting som filmer eller skumle "grøsser-hus" lengre. Og jeg skremmer aldri andre med vilje!

Anonymous poster hash: 5bcc9...2a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...