Gå til innhold

Når man sletter facebooksiden sin...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir alt fjernet når de 14 dagene med karantene er over da? Altså alt av bilder og statuser man har lagt ut? Så fremt ingen har tatt kopier selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 0a0d5...efe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir alt fjernet når de 14 dagene med karantene er over da? Altså alt av bilder og statuser man har lagt ut? Så fremt ingen har tatt kopier selvfølgelig.

Hvis du er redd for at noen skal ta kopi, så kan du gjøre hele dritten privat. Bare sånn at du kan se innlegg og bilder osv.

Anonymous poster hash: 86f32...efe

Skrevet

Hvis du er redd for at noen skal ta kopi, så kan du gjøre hele dritten privat. Bare sånn at du kan se innlegg og bilder osv.

Anonymous poster hash: 86f32...efe

Takk for svar :) jeg er ikke redd for det, jeg bare lurte på om det blir slettet fra Facebook. Har hatt profilen siden 2008 og jeg orket ikke gå gjennom hele profilen, så da bare slettet jeg hele greia.

Står ikke noe farlig der, men jeg er heller ikke samme person som jeg var da, noen år eldre og litt klokere nå, he he :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...