Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Har nylig fått meg ny kjæreste og vi har det helt supert sammen. Alt er bare fryd og jeg har ingen grunn til å tvile på han. Problemet er bare at han har masse bilder av han og eksem på Facebook. De fleste er det hun som har tatt og tagget han i, men en del er det også han som har lagt ut. Jeg kjenner at dette virkelig plager meg. Jeg går inn på profilen hans daglig og ser på bildene av de to sammen. De ser så lykkelige ut, og i tillegg står det koselige tekster under om hvor høyt de elsker hverandre. Kan jeg ta dette opp med han? Og eventuelt be han om å fjerne de? Jeg vil ikke virke barnslig og kontrollerende, men akkurat dette plager meg skikkelig😣 Anonymous poster hash: 17187...a8d
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Han kan jo gå til legen? Anonymous poster hash: bd22b...d11
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Altså, for eksemen. Eller gi fuktighetskrem Anonymous poster hash: bd22b...d11
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 Så om de samme bildene var i et fotoalbum så ville du fjernet de også? Fortid er fortid. Jobb med din egen usikkerhet. Anonymous poster hash: 01937...a0b
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 Det har du rett og slett ingenting med. Facebook er ikke alt. Han elsket henne vel ikke noe mindre om bildene forsvant? Hvorfor går du inn og ser på de og piner deg selv på den måten? Anonymous poster hash: e0e2e...ccb
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #6 Skrevet 20. juli 2015 Oi, sjalu much? Anonymous poster hash: c7384...071
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #7 Skrevet 20. juli 2015 Jeg synes det er helt greit med vanlige bilder. Kyssebilder, kjærlighetserklæringer osv som er synlige for andre når man har ny kjæreste er respektløst. Da fremstår man ikke som særlig seriøs med den nye akkurat. Anonymous poster hash: 5631f...b22
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #8 Skrevet 20. juli 2015 Haha, hæ? Skal du få ham til å fjerne bildene av eksen sin?! Kjør på, så blir han kanskje kvitt deg før han sitter for hardt i saksa. Jeg fatter ikke hva som får folk til å bli så selvsentrert og merkelige som dette. Tror du hun blir borte ved at han skjuler noen bilder eller? Dette er ditt problem, ikke dytt det på ham. Anonymous poster hash: edf32...4ff
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #9 Skrevet 20. juli 2015 Haha.. mente eksen ja🙈 Jeg vet at jeg er sjalu. Og jeg vet også at det ikke betyr noe.. Mest sansynlig er han ikke klar over at alle disse bildene ligger der en gang. Det er ikke et helt album føler noe.. Bare bilder og oppdateringer over alt de har gjort. Er det ingen andre som hadde brydd seg om dette? Isåfall tar jeg det ikke opp med han. Anonymous poster hash: 17187...a8d
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #10 Skrevet 20. juli 2015 Det er type kjærlighetserklæringer og sånn ja. Og veldig mange. Jeg vet at jeg ikke kan kreve noe av han. Samtidig er det vondt å se på. Og jeg liker ikke helt tanken på at alle andre kan se det også. Anonymous poster hash: 17187...a8d
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #11 Skrevet 20. juli 2015 Det er type kjærlighetserklæringer og sånn ja. Og veldig mange. Jeg vet at jeg ikke kan kreve noe av han. Samtidig er det vondt å se på. Og jeg liker ikke helt tanken på at alle andre kan se det også. Anonymous poster hash: 17187...a8d Men hvorfor ser du på det? Tror du virkelig vennene hans og hennes sitter og blar i gamle statuser og bilder? Anonymous poster hash: e0e2e...ccb
Gjest Marge Simpson Skrevet 20. juli 2015 #12 Skrevet 20. juli 2015 Jeg kan være den første til å si at jeg synes det føltes rart å ha bilde av min eks og se bilder av hans på FB. Du kunne se bilde av meg på hans profil og så kom det et av henne hvis du bladde litt bak. Han hadde ikke tenkt over at de var der og synes det var rart å beholde de der😊 Begge fjernet bilder av eksen! Man trenger ikke å være sjalu eller usikker på seg selv for å reagere på sånt, sånn som en hevdet!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #13 Skrevet 20. juli 2015 Dette kan du absolutt snakke med han om. Klart du reagerer på det, er jo ikke noe koselig å se den du er glad i sammen med noen andre. Han har sikkert ikke tenkt over dem bildene. Snakk med han og si at du ikke synes det er noe ålreit å se dem bildene og kjærlighetserklæringene, det vil han helt sikkert forstå. Lykke til 😊 Anonymous poster hash: ef224...0b0
mamma_bergen Skrevet 20. juli 2015 #14 Skrevet 20. juli 2015 Jeg er i litt motsatt situasjon. Min eks har nesten alle bildene av meg og oss på sin side, og jeg syns det er rart at han ikke har fjernet dem. For all del, han kan gjerne ha dem, men på fb?..Jeg har fjernet alle tagger da. Det er 3,5 siden det ble slutt.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #15 Skrevet 20. juli 2015 Han kan jo gå til legen? Anonymous poster hash: bd22b...d11 😂 Anonymous poster hash: cae1a...41d
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #16 Skrevet 20. juli 2015 Uff.. jeg vet jeg virker veldig barnslig og kontrollerende. Jeg ønsker virkelig ikke å være sånn.. men det føles bare så vondt. Dere som mener jeg ikke har noe rett til å snakke med han, hadde dere blitt sinte om kjæresten deres tok opp noe sånt med dere? Anonymous poster hash: 17187...a8d
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #17 Skrevet 20. juli 2015 Jeg syns du har all grunn til å si i fra jeg. Det er bare rart å ha bildene der når han ikke er sammen med eksen lengre, men med deg. Jeg kan forstå at fotoalbum(altså virkelige, fysiske album) ikke må oppdateres på samme måte, men Facebook blir annerledes syns jeg. Jeg ville sagt i fra, og hadde lurt veldig hvis han nektet. Anonymous poster hash: 994ab...7ad
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #18 Skrevet 20. juli 2015 Jeg syns du har all grunn til å si i fra jeg. Det er bare rart å ha bildene der når han ikke er sammen med eksen lengre, men med deg. Jeg kan forstå at fotoalbum(altså virkelige, fysiske album) ikke må oppdateres på samme måte, men Facebook blir annerledes syns jeg. Jeg ville sagt i fra, og hadde lurt veldig hvis han nektet. Anonymous poster hash: 994ab...7ad
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #19 Skrevet 20. juli 2015 Uff.. jeg vet jeg virker veldig barnslig og kontrollerende. Jeg ønsker virkelig ikke å være sånn.. men det føles bare så vondt. Dere som mener jeg ikke har noe rett til å snakke med han, hadde dere blitt sinte om kjæresten deres tok opp noe sånt med dere? Anonymous poster hash: 17187...a8d Sint hadde jeg nok ikke blitt, men noe irritert og skuffet ja.. Her har samboeren en del bilder og statuser fra tiden med eksen sin, noe jeg ikke bryr meg med, det hører fortiden til, og ettersom tiden har gått, har vi flere bilder og statuser med/om hverandre der inne.. Helt naturlig ettersom historien forløper. Anonymous poster hash: a9f1b...647
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå