Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Smitten har feber, og jeg målte 38,5 under armen. Hvor høy er genseren egentlig da? Anonymous poster hash: b448f...197
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Smitten har feber, og jeg målte 38,5 under armen. Hvor høy er genseren egentlig da? Anonymous poster hash: b448f...197 Eller feberen, som jeg vanligvis kaller det... Anonymous poster hash: b448f...197
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Legg på en halv grad Anonymous poster hash: 8efdb...9e8
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 Legg på en halv grad Anonymous poster hash: 8efdb...9e8 Ok, takk Anonymous poster hash: b448f...197
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 Dem sier du skal legge på 0.5 ved målinger under arm, men vil ikke stole helt på det da det ofte blir feilmålinger. Anonymous poster hash: cc4b4...786
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #6 Skrevet 20. juli 2015 Dem sier du skal legge på 0.5 ved målinger under arm, men vil ikke stole helt på det da det ofte blir feilmålinger. Anonymous poster hash: cc4b4...786 Jeg var litt usikkerselv også, ja.. Det er utrolig nok mitt 3. barn, og det er vel kanskje 4. gang jeg måler tempen i løpet av 10 år, så jeg har ikke akkurat treningen...Får følge med utover kvelden.. og måle rektalt, dersom det må måles igjen. Takk for svar! Anonymous poster hash: b448f...197
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå