Gå til innhold

Temperatur målt under armen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Smitten har feber, og jeg målte 38,5 under armen. Hvor høy er genseren egentlig da?

 

Anonymous poster hash: b448f...197

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smitten har feber, og jeg målte 38,5 under armen. Hvor høy er genseren egentlig da?

 

Anonymous poster hash: b448f...197

Eller feberen, som jeg vanligvis kaller det...

 

Anonymous poster hash: b448f...197

Skrevet

Legg på en halv grad :)

 

Anonymous poster hash: 8efdb...9e8

Skrevet

Legg på en halv grad :)

 

Anonymous poster hash: 8efdb...9e8

Ok, takk :)

 

Anonymous poster hash: b448f...197

Skrevet

Dem sier du skal legge på 0.5 ved målinger under arm, men vil ikke stole helt på det da det ofte blir feilmålinger.

 

Anonymous poster hash: cc4b4...786

Skrevet

Dem sier du skal legge på 0.5 ved målinger under arm, men vil ikke stole helt på det da det ofte blir feilmålinger.

 

Anonymous poster hash: cc4b4...786

Jeg var litt usikkerselv også, ja.. Det er utrolig nok mitt 3. barn, og det er vel kanskje 4. gang jeg måler tempen i løpet av 10 år, så jeg har ikke akkurat treningen...Får følge med utover kvelden.. og måle rektalt, dersom det må måles igjen. Takk for svar!

 

Anonymous poster hash: b448f...197

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...