Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Spør for en venninne: Noen som har innspill til hvordan samvær mellom far/barn bør være? Det er snakk om en 5 åring som alltid har bodd hos meg, har møtt far et par ganger i løpet av sitt liv. Far bor 30 mil unna, så "lite og ofte-tilvenningen" vil derfor ikke fungere. Far vil etterhvert ha langhelger og dele feriene i to. Noen ideer til hvordan vi går fram? Anonymous poster hash: 5f608...054
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Barnet har bodd hos mor regner jeg med og ikke hos venninnen? Langhelger blir snart bare å glemme. Det fungerer ikke når barnet begynner på skolen. Anonymous poster hash: d881b...dc1
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Barnet har bodd hos mor regner jeg med og ikke hos venninnen? Langhelger blir snart bare å glemme. Det fungerer ikke når barnet begynner på skolen. Anonymous poster hash: d881b...dc1 Hehe, stemmer! Hun formulerte spørsmålet selv, jeg la det ut da hun ikke har bruker her. Anonymous poster hash: 5f608...054
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 Få ned så mange detaljer som mulig. Både i forhold til ferie, når skal den avtales, hvilken periode og hvor lenge. Det samme med jul, nyttår og påske. Skal dere bytte på 17. mai, og hvordan er det med rød dager og planleggingsdagene. Desto mer dere får på papiret desto enklere er det å planlegge. Avtalen vi har er at far henter annenhver torsdag og har de til mandags morgen når de leveres skole og barnehage. Utover dette så er det han som etter eget ønske følger de på fritidsaktiviteter når han har mulighet. Vi har også en åpen avtale om at han tar de med på kino eller annet når han ønsker utover dette under forutsetning av at det ikke krasjer med mine planer. Anonymous poster hash: 75ec9...107
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå