Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 En jeg vet om jobber 100% og har hund. Og da mener jeg HAR HUND. Den er bare der, bare fordi. Han har to pensjonerte foreldre som ikke har dyr selv, og hver dag lemper han hunden over til dem imens han selv er på jobb, de er slitne og eldre og dette er en stor hund. De har selv sagt at de ikke ønsker å ha hunden der på dagtid, men føler de må. Mannen påstår at hunden ikke klarer seg alene. Ja, bortsett på når han må på fest i 8 timer og hans foreldre ikke er hjemme, da. Nesten hver eneste helg, lemper han også hunden over på dem. For da skal han "ut", på fest eller være med venner. Ikke være med hunden, lufte hunden, trene hunden og gi den den stimulien den trenger. Jeg komtil å uttale meg til disse foreldrene hans om hvorfor han skulle ha en hund han tydeligvis ikke ønsket å være med. De sa ingenting. Jeg tror hunden hadde hatt det 1000 ganger bedre hos noen andre som faktisk ønsket å være med den og gi den ordentlige turer som den trenger. Hadde du solgt hunden? Anonymous poster hash: 12344...325
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Nei, jeg hadde ikke solgt eller gitt bort en hund som ikke var min. Anonymous poster hash: 34704...76b
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Nei, jeg hadde ikke solgt eller gitt bort en hund som ikke var min. Anonymous poster hash: 34704...76b Haha. Forstod du faktisk ikke at det var spørmål om du hadde solgt den hvis den var din og du var en slik person? Flaut Anonymous poster hash: 12344...325
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 En ting er i hvert fall sikkert, denne mannen burde ikke hatt hund siden han tydeligvis ikke har tid til å ta seg av den. Ja, jeg tenker hunden ville fått det bedre hos en engasjert og mer tilstedeværende eier. Hunden greier seg mens han er på jobb hvis den får nok med lufteturer før og etter samt nok sosialt stimulering resten av dagen. Anonymous poster hash: ae8ac...e02
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 Nei, jeg hadde ikke solgt eller gitt bort en hund som ikke var min. Anonymous poster hash: 34704...76b Haha. Forstod du faktisk ikke at det var spørmål om du hadde solgt den hvis den var din og du var en slik person?Flaut Anonymous poster hash: 12344...325 Det betød: "Ikke noe du har noe med" Hunden blir tatt vare på selv om foreldrene ikke er glade for oppgaven. De er viksne mennesker som må kunne si ja eller nei selv. Anonymous poster hash: 34704...76b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå