Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Er jo typisk, våknet med en vond visdomstann i dag, det dunker og er ømt i hele underkjeven....bare et par uker til termin og har jo heller ingen garanti for at denne tanna gir seg....Smertestillende kan jeg ikke ta i store doser og er vel ingen som trekker ut ei visdomstann uten bedøvelse.... What to do? Anonymous poster hash: 49c29...374
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Trolig så vil den bli trukket, og det gjør de vel hos tannlegen selv om du er gravid? Det finnes bedøvelse en kan bruke som gravid, selv om en helst unngår det. Ring tannlegen og hør hva de tenker? Anonymous poster hash: 963cb...178
Gjest Kira Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Det er ikke noe problem å fjerne visdomstann mens man er gravid. Bedøvelsen du får er så lokal at det ikke er fare for fosteret. Jeg har selv vært flere ganger hos tannlegen under mine svangerskap, og eneste forskjellen er at du får en kappe over magen før du tar røntgen. Tannverk er fryktelig vondt, du kan ikke gå med de smertene i flere uker. Ring tannlegen din og få fjernet tannen så fort som mulig.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 Jeg er 33 uker på vei & har tannlege time pga visdomstann neste torsdag. De mente det ikke var noe problem å fjerne den + sjekke resten av tennene gruer meg mer til regninga enn selve behandlinga Anonymous poster hash: 20a82...a0d
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 Ok, takk, ja får vel ringe tannlegen... tenkte kanskje det ikke var helt ideelt med tanke på smertestillende etterpå, bare hørt fra de som har fått sterke tabletter for å døyve smerten.... og det vil jo ikke jeg! Anonymous poster hash: 49c29...374
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #6 Skrevet 20. juli 2015 Bestill time og få den trekt. Du klarer deg med paracet. Anonymous poster hash: 3769f...8ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå