Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Trenger ny telefon. Og vet ikke helt hvilken jeg skal velge. Hvilken vil dere anbefale?Jeg har god erfaring med samsung og iphone, og tror jeg går for en android-telefon igjen (ikke nødvendigvis samsung). Pris spiller ingen rolle. Kan dere fortelle meg hvilken dere har og om dere er fornøyd, og hvorfor dere er fornøyd? Anonymous poster hash: 78f68...a72
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Htc one M8. Svært enkel å bruke, godt kamera. På tur o.l. bruker jeg tlf som "jobb-pc". Bra design. Min neste telefon blir garantert også en Htc. Anonymous poster hash: 666b7...795
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Enten Sony Xperia Z1 compact (billigere - litt tykkere enn...) eller Sony Xperia Z3 compact (dyrere, litt tynnere, samme kamera som den over, 20.noe pixler, veldig raske begge to, den ene har 2.3GHz cpu den andre 2.5 tror jeg) Kjempe fine og fancye mobiler som tåler å bli våte, tåler å mistes i vann (hvis lukene er lukket og uhellet skulle være ute). Enkel, fin, grei, +++. Anonymous poster hash: ad230...c2d
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 Som sagt, den ene er litt tykkere enn den andre. Anonymous poster hash: ad230...c2d
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 Jeg har også hatt HTC one og vært fornøyd. Men både jeg og mannen har hatt problemer med at skjermen har blitt slitt og ikke reagert slik den skal på touch. Kamera har også begynt å gi uskarpe bilder etterhvert. HTC har bra dekning, bra høytaler om du bruker den en del til musikk. Nå har vi begge kjøpt oss Samsung S6 Edge. Foreløpig veldig fornøyd med denne i alle fall. Liker godt at den har hurtig lading og trådløs lading! Veldig bra kamera. Liker også at du kan ta bilder samtidig som du filmer. Anonymous poster hash: ac01f...c96
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #6 Skrevet 20. juli 2015 Sony experia z3 compact Veldig fornøyd, perfekt størrelse, god mobil, godt kamera. Anonymous poster hash: 2f3f6...bf7
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #7 Skrevet 20. juli 2015 Har Sony z3 selv. Eneste negative er smart connect som gjør at jeg ikke kan bruke headsettet til telefonen. Eller jeg kan bruke Sony sitt men ikke mitt dyre Yamaha. Vanlig problem med Sony. Anonymous poster hash: dd6bf...d21
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #8 Skrevet 20. juli 2015 Jeg har også hatt HTC one og vært fornøyd. Men både jeg og mannen har hatt problemer med at skjermen har blitt slitt og ikke reagert slik den skal på touch. Kamera har også begynt å gi uskarpe bilder etterhvert. HTC har bra dekning, bra høytaler om du bruker den en del til musikk. Nå har vi begge kjøpt oss Samsung S6 Edge. Foreløpig veldig fornøyd med denne i alle fall. Liker godt at den har hurtig lading og trådløs lading! Veldig bra kamera. Liker også at du kan ta bilder samtidig som du filmer. Anonymous poster hash: ac01f...c96 Dette er ukjente problemer for meg. Ingen av mine HTC-er har hatt disse problemene. Anonymous poster hash: 666b7...795
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #9 Skrevet 20. juli 2015 Sony Xperia Z3 compact er den jeg har, og jeg er veldig fornøyd. Har tidligere hatt Samsung. Var fornøyd med den også, men Sonyen er definitivt bedre på batterikapasitet og kamera! Nå kommer det snart en ny Sony, som skal ha enda bedre batterikapasitet. DEN skal jeg ha neste gang, med mindre det er kommet en enda bedre Sony innen jeg skal ha ny tlf. Anonymous poster hash: d7800...8da
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #10 Skrevet 20. juli 2015 Sony Xperia Z3 compact er den jeg har, og jeg er veldig fornøyd. Har tidligere hatt Samsung. Var fornøyd med den også, men Sonyen er definitivt bedre på batterikapasitet og kamera! Nå kommer det snart en ny Sony, som skal ha enda bedre batterikapasitet. DEN skal jeg ha neste gang, med mindre det er kommet en enda bedre Sony innen jeg skal ha ny tlf. Anonymous poster hash: d7800...8da Hmmm... http://www.tek.no/artikler/rykte-xperia-z5-far-gigantbatteri-ifolge-rykteborsen/191265 Anonymous poster hash: ad230...c2d
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #11 Skrevet 20. juli 2015 Sony Xperia Z3 compact er den jeg har, og jeg er veldig fornøyd. Har tidligere hatt Samsung. Var fornøyd med den også, men Sonyen er definitivt bedre på batterikapasitet og kamera! Nå kommer det snart en ny Sony, som skal ha enda bedre batterikapasitet. DEN skal jeg ha neste gang, med mindre det er kommet en enda bedre Sony innen jeg skal ha ny tlf. Anonymous poster hash: d7800...8da Hmmm... http://www.tek.no/artikler/rykte-xperia-z5-far-gigantbatteri-ifolge-rykteborsen/191265 Anonymous poster hash: ad230...c2d Jeg er usikker på hvorfor du hmm'er deg...? Anonymous poster hash: d7800...8da
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #12 Skrevet 20. juli 2015 Er utrolig fornøyd med min samsung 6S Hadde iPhone før, men liker denne bedre Anonymous poster hash: f644c...fae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå