Gå til innhold

Er 9000,- nok lommepenger? Finland, 5 dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

9000,- til mat, litt shopping og fornøyelser (badepark, tivoli etc). 2 voksne, 1 barn på 4 år. Eller tror dere vi må kjøpe billig hele turen? Aner ikke hvordan prisene ligger der... Vi har med litt pålegg, saft, juice og brød + knekkebrød... Så i hovedsak middager, is, snacks...

Anonymous poster hash: 0cd57...97b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo 1800 dagen, så det er klart at dere ikke må vri og vende på hver krone.

Skrevet

Går jo fort minst 1000 kr bare i inngang til parkene, så hadde satt av 2-3.000 til det om dere skal i flere.

Middag ute koster, spørs jo om dere planlegger McDonalds eller middag på restaurant da, men mellom 500 og 1000 kr pr middag går det jo gjerne.

Pengene går fort på ferie ;)

Anonymous poster hash: 32231...352

Skrevet

Jeg tror det blir lite. Jeg og en unge brukte over 6000 kr i lommepenger tross all inclusive på ei uke. Litt mat, litt kos, litt shopping, noen drinker, noen aktiviteter og vips var tusenlappene brukt. Og dette var i et billig land. Uten overforbruk.

Anonymous poster hash: b22f2...a6b

Skrevet

Går jo fort minst 1000 kr bare i inngang til parkene, så hadde satt av 2-3.000 til det om dere skal i flere.

Middag ute koster, spørs jo om dere planlegger McDonalds eller middag på restaurant da, men mellom 500 og 1000 kr pr middag går det jo gjerne.

Pengene går fort på ferie ;)

Anonymous poster hash: 32231...352

Takk for svar! Aner ikke hvordan prisnivået er i Finland, men har litt ekstra penger jeg kan overføre dersom det blir nødvendig! Men håper det er nok, da vi skal til syden også 😁 så hadde håpet å ikke ta av det budsjettet! Men vi får det til om vi vil!

Skrevet

Var i Finland for noen uker siden. Jeg og et barn på 5år. Var i 4 dager. Brukte omlag 4000,- på mat, aktiviteter, shopping, bensin etc. Sparte ikke på noe og hadde likevel med nesten halve feriebudsjettet hjem igjen.

Anonymous poster hash: c2176...ebd

Skrevet

Var i Finland for noen uker siden. Jeg og et barn på 5år. Var i 4 dager. Brukte omlag 4000,- på mat, aktiviteter, shopping, bensin etc. Sparte ikke på noe og hadde likevel med nesten halve feriebudsjettet hjem igjen.

Anonymous poster hash: c2176...ebd

Er det veldig billig der?:-)

Skrevet

Nå vet jeg lite om dyrt eller billig der, men vet at mange nordmenn harryhandler der i stedet for i sverige. Så det er billigere enn sverige i alle fall

Anonymous poster hash: 0f320...d19

Skrevet

Takk for svar:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...