Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Tror det må være den mest bedritne helgen jeg har opplevd!!! Tror aldri jeg har gledet meg så mye til å komme hjem etter en helgetur! Ble invitert på besøk til et familiemedlem, og brukte masse penger for å få dette til. Men må si jeg har vært både skuffet og forbannet! Vedkommende har ikke vært hjemme, og når hun har vært hjemme har hun kun ligget med telefonen i hånden. Vi har så og si hatt null form for kontakt. Tok dette opp med henne igår, og sa akkurat det jeg følte- etter hun kom drita hjem på morgenen rundt 09.30. Resulterte i at hun var grinete resten av dagen, og nesten ikke pratet til meg. Eneste hun har sagt til meg idag var "hade" da jeg dro. Ellers har jeg måtte ta initiativ hvis vi skulle prate. Vurderte allerede å dra hjem lørdag, men grunnet skyhøye priser lot det seg desverre ikke gjøre Snakk om å kaste mange tusen ut vinduet! Ville hatt det bedre hjemme i egen sofa helt alene, fremfor å være hos et familiemedlem som tudelig ikke var interessert i besøk:( Er jeg bare hårsår? Jeg personlig mener at man skal sette av tiden til gjestene hvis man inviterer på besøk, og jeg ville hatt full forståelse om noen ikke trivdes hos meg hvis jeg uansett bare holdt meg utendørs! Anonymous poster hash: f307b...480
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Er det et søsken elelr søskenbarn eller annen slektning? Ufint alikevel da, jeg hadde nok sagt ifra som du gjorde! Anonymous poster hash: 01e0d...424
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Hun var vel ikke så interessert i å ha deg på besøk da? Men utrolig barnslig måte å vise det på. Hadde nok ikke besøkt henne igjen, nei. Anonymous poster hash: 4569f...755
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 Hun var vel ikke så interessert i å ha deg på besøk da? Men utrolig barnslig måte å vise det på. Hadde nok ikke besøkt henne igjen, nei. Anonymous poster hash: 4569f...755 Da burde hun ikke invitert HI heller da. Anonymous poster hash: 1ee53...1df
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 Helt utrolig, jeg er fullstendig enig med deg. Var dette i utlandet eller Norge? Uansett burde hun selvsagt dedikert denne helgen til å være sammen med deg. Anonymous poster hash: b72a6...7c5
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #6 Skrevet 20. juli 2015 Hun var vel ikke så interessert i å ha deg på besøk da? Men utrolig barnslig måte å vise det på. Hadde nok ikke besøkt henne igjen, nei. Anonymous poster hash: 4569f...755 Hun inviterte meg på besøk, så vil da tro at hun ønsket besøk av meg. Men det blir IKKE flere turer dit! Anonymous poster hash: f307b...480
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #7 Skrevet 20. juli 2015 Er det et søsken elelr søskenbarn eller annen slektning? Ufint alikevel da, jeg hadde nok sagt ifra som du gjorde! Anonymous poster hash: 01e0d...424 Var søskenbarn, men føler ikke det er greit å overlate meg alene når hun inviterer meg på besøk likevel😕 men kanskje bare meg som er hårsår her. Anonymous poster hash: f307b...480
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #8 Skrevet 20. juli 2015 Er det et søsken elelr søskenbarn eller annen slektning? Ufint alikevel da, jeg hadde nok sagt ifra som du gjorde!Anonymous poster hash: 01e0d...424 Var søskenbarn, men føler ikke det er greit å overlate meg alene når hun inviterer meg på besøk likevel men kanskje bare meg som er hårsår her.Anonymous poster hash: f307b...480 nope, du har et søskenbarn uten sosiale antenner... Anonymous poster hash: 01e0d...424
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #9 Skrevet 20. juli 2015 Er det et søsken elelr søskenbarn eller annen slektning? Ufint alikevel da, jeg hadde nok sagt ifra som du gjorde! Anonymous poster hash: 01e0d...424 Var søskenbarn, men føler ikke det er greit å overlate meg alene når hun inviterer meg på besøk likevel😕 men kanskje bare meg som er hårsår her. Anonymous poster hash: f307b...480 Reiste du aleine eller med barn? Anonymous poster hash: e2c6a...1be
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #10 Skrevet 20. juli 2015 Helt utrolig, jeg er fullstendig enig med deg. Var dette i utlandet eller Norge? Uansett burde hun selvsagt dedikert denne helgen til å være sammen med deg. Anonymous poster hash: b72a6...7c5 Var i Norge, men var desverre vanskelig å komme seg hjem tidligere enn planlag. Skulle ønske jeg kunne reist tidligere, kjenner ikke humøret mitt igjen. Men ble bare så utrolig skuffet over henne, har aldri kjent slike følelser hos meg selv tror jeg. Anonymous poster hash: f307b...480
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #11 Skrevet 20. juli 2015 Helt utrolig, jeg er fullstendig enig med deg. Var dette i utlandet eller Norge? Uansett burde hun selvsagt dedikert denne helgen til å være sammen med deg. Anonymous poster hash: b72a6...7c5 Var i Norge, men var desverre vanskelig å komme seg hjem tidligere enn planlag. Skulle ønske jeg kunne reist tidligere, kjenner ikke humøret mitt igjen. Men ble bare så utrolig skuffet over henne, har aldri kjent slike følelser hos meg selv tror jeg. Anonymous poster hash: f307b...480 Men, reiste du aleine eller hadde du med mann og/eller barn? Anonymous poster hash: e2c6a...1be
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #12 Skrevet 20. juli 2015 Helt utrolig, jeg er fullstendig enig med deg. Var dette i utlandet eller Norge? Uansett burde hun selvsagt dedikert denne helgen til å være sammen med deg. Anonymous poster hash: b72a6...7c5 Var i Norge, men var desverre vanskelig å komme seg hjem tidligere enn planlag. Skulle ønske jeg kunne reist tidligere, kjenner ikke humøret mitt igjen. Men ble bare så utrolig skuffet over henne, har aldri kjent slike følelser hos meg selv tror jeg. Anonymous poster hash: f307b...480 Men, reiste du aleine eller hadde du med mann og/eller barn? Anonymous poster hash: e2c6a...1be Les hva HI skriver: "Ville hatt det bedre hjemme i egen sofa helt alene".. Med andre ord var hun nok opprinnelig alene i helga. Anonymous poster hash: 1ee53...1df
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #13 Skrevet 20. juli 2015 Helt utrolig, jeg er fullstendig enig med deg. Var dette i utlandet eller Norge? Uansett burde hun selvsagt dedikert denne helgen til å være sammen med deg. Anonymous poster hash: b72a6...7c5 Var i Norge, men var desverre vanskelig å komme seg hjem tidligere enn planlag. Skulle ønske jeg kunne reist tidligere, kjenner ikke humøret mitt igjen. Men ble bare så utrolig skuffet over henne, har aldri kjent slike følelser hos meg selv tror jeg. Anonymous poster hash: f307b...480 Men, reiste du aleine eller hadde du med mann og/eller barn? Anonymous poster hash: e2c6a...1be Les hva HI skriver: "Ville hatt det bedre hjemme i egen sofa helt alene".. Med andre ord var hun nok opprinnelig alene i helga. Anonymous poster hash: 1ee53...1df Men, hvorfor ble ikke hun med på festen da? Må da være bedre det en å sitte hjemme og sture... Anonymous poster hash: e2c6a...1be
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #14 Skrevet 20. juli 2015 Helt utrolig, jeg er fullstendig enig med deg. Var dette i utlandet eller Norge? Uansett burde hun selvsagt dedikert denne helgen til å være sammen med deg. Anonymous poster hash: b72a6...7c5 Var i Norge, men var desverre vanskelig å komme seg hjem tidligere enn planlag. Skulle ønske jeg kunne reist tidligere, kjenner ikke humøret mitt igjen. Men ble bare så utrolig skuffet over henne, har aldri kjent slike følelser hos meg selv tror jeg. Anonymous poster hash: f307b...480 Men, reiste du aleine eller hadde du med mann og/eller barn? Anonymous poster hash: e2c6a...1be Les hva HI skriver: "Ville hatt det bedre hjemme i egen sofa helt alene".. Med andre ord var hun nok opprinnelig alene i helga. Anonymous poster hash: 1ee53...1df Men, hvorfor ble ikke hun med på festen da? Må da være bedre det en å sitte hjemme og sture... Anonymous poster hash: e2c6a...1be Jeg ble ikke invitert, å fikk beskjed om å bare "se tv eller finne på noe". Tok det som et tegn at jeg ikke var ønsket. Hun skulle komme tidlig tilbake, men neida! Anonymous poster hash: f307b...480
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #15 Skrevet 20. juli 2015 Herlighet, hun høres ikke helt god ut... hun burde reklamert et eller annet sted, for hun fikk tydeligvis ikke utlevert sosiale antenner. Du har all grunn til å reagere, Hi. Skriv det på kontoen for læring - du drar ikke til henne igjen. Om dere skal møtes igjen så avtal premissene for tiden dere skal tilbringe sammen. Anonymous poster hash: 2e657...63e
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #16 Skrevet 20. juli 2015 Herlighet, hun høres ikke helt god ut... hun burde reklamert et eller annet sted, for hun fikk tydeligvis ikke utlevert sosiale antenner. Du har all grunn til å reagere, Hi. Skriv det på kontoen for læring - du drar ikke til henne igjen. Om dere skal møtes igjen så avtal premissene for tiden dere skal tilbringe sammen. Anonymous poster hash: 2e657...63e Jeg blir ikke til å ofre særlig for henne etter dette, jeg har mistet mye tillit og er meget skuffet over henne. En ting hadde vært om hun beklaget og tok seg sammen, men når hun ikke gjorde det- orker ikke jeg heller ta meg så mye sammen. Hi Anonymous poster hash: f307b...480
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #17 Skrevet 20. juli 2015 Helt utrolig, jeg er fullstendig enig med deg. Var dette i utlandet eller Norge? Uansett burde hun selvsagt dedikert denne helgen til å være sammen med deg. Anonymous poster hash: b72a6...7c5 Var i Norge, men var desverre vanskelig å komme seg hjem tidligere enn planlag. Skulle ønske jeg kunne reist tidligere, kjenner ikke humøret mitt igjen. Men ble bare så utrolig skuffet over henne, har aldri kjent slike følelser hos meg selv tror jeg. Anonymous poster hash: f307b...480 Men, reiste du aleine eller hadde du med mann og/eller barn? Anonymous poster hash: e2c6a...1be Les hva HI skriver: "Ville hatt det bedre hjemme i egen sofa helt alene".. Med andre ord var hun nok opprinnelig alene i helga. Anonymous poster hash: 1ee53...1df Men, hvorfor ble ikke hun med på festen da? Må da være bedre det en å sitte hjemme og sture... Anonymous poster hash: e2c6a...1be Jeg ble ikke invitert, å fikk beskjed om å bare "se tv eller finne på noe". Tok det som et tegn at jeg ikke var ønsket. Hun skulle komme tidlig tilbake, men neida! Anonymous poster hash: f307b...480 Hvorfor spurte du ikke bare om å få bli med? Du virker ganske tafatt da... Anonymous poster hash: e2c6a...1be
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #18 Skrevet 20. juli 2015 Når du får direkte beskjed om å finne på noe hjemme før du rekker å spørre, ja da tar jeg hintet og holder kjeft. Hun virket ikke å bry seg da jeg tok det opp. Kanskje jeg var tafatt, men skal ikke trenge meg på noen som ikke ønsker å være sammen med meg. Hadde hun ønsket meg med, hadde hun invitert med. Såpass kjenner jeg henne. Hi Anonymous poster hash: f307b...480
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #19 Skrevet 20. juli 2015 Inviterte hun deg, sånn: "Kan du komme den helgen?", eller var det mer en sånn høflig "Du må baaare komme og besøke meg en gang"-frase som mange slenger utav seg uten å egentlig mene det?? Syns det høres fryktelig rart ut å invitere noen på helgebesøk, og så stikke av på fest, og komme igjen utpå morgenkvisten... Anonymous poster hash: 8914d...0a1
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #20 Skrevet 20. juli 2015 Inviterte hun deg, sånn: "Kan du komme den helgen?", eller var det mer en sånn høflig "Du må baaare komme og besøke meg en gang"-frase som mange slenger utav seg uten å egentlig mene det?? Syns det høres fryktelig rart ut å invitere noen på helgebesøk, og så stikke av på fest, og komme igjen utpå morgenkvisten... Anonymous poster hash: 8914d...0a1 Hun inviterte meg spesifikt den helgen. Utrolig nok hadde jeg en dårlig følelse på forhånd, og spurte om hun var sikker på at det passet den helgen når det nærmet seg reise. Og fikk klar beskjed om at jeg ikke måtte være så skeptisk, og at hun gledet seg til besøk. Har flere ganger lest gjennom meldingene for å se om jeg kunne misforstått noe, men der er ingenting å misforstå. Hi Anonymous poster hash: f307b...480
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #21 Skrevet 20. juli 2015 For et søskenbarn. Sliter hun med noe? Ville kommet meg videre. Ikke tenk mer på henne. Dårlig oppførsel. Man inviterer da ikke søskenbarnet sitt for så å dra på fest alene?! Merkelig. Anonymous poster hash: a9f05...f8b
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #22 Skrevet 20. juli 2015 For et søskenbarn. Sliter hun med noe? Ville kommet meg videre. Ikke tenk mer på henne. Dårlig oppførsel. Man inviterer da ikke søskenbarnet sitt for så å dra på fest alene?! Merkelig. Anonymous poster hash: a9f05...f8b Hun sliter ikke med noe som jeg vet om, men er kanskje litt stygg akkurat nå. Jeg tror hun sliter med å være "perfekt", hun vil ha alt og skal gjøre alt. Tror virkelig det må være slitsomt å skal jobbe seg opp til topps. Jeg personlig ville ikke hatt det godt med meg selv for å leve det "perfekte liv" for at sndre skal se opp til meg. Vil heller ha 1 ekte venn enn 10 falske! Men er bare en tanke, kan hende jeg er dømmende nå. Men hun har alltid villet ha alt, og vært litt vel over gjennomsnittet bortskjemt. Anonymous poster hash: f307b...480
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #23 Skrevet 21. juli 2015 Inviterte hun deg, sånn: "Kan du komme den helgen?", eller var det mer en sånn høflig "Du må baaare komme og besøke meg en gang"-frase som mange slenger utav seg uten å egentlig mene det?? Syns det høres fryktelig rart ut å invitere noen på helgebesøk, og så stikke av på fest, og komme igjen utpå morgenkvisten... Anonymous poster hash: 8914d...0a1 Hun inviterte meg spesifikt den helgen. Utrolig nok hadde jeg en dårlig følelse på forhånd, og spurte om hun var sikker på at det passet den helgen når det nærmet seg reise. Og fikk klar beskjed om at jeg ikke måtte være så skeptisk, og at hun gledet seg til besøk. Har flere ganger lest gjennom meldingene for å se om jeg kunne misforstått noe, men der er ingenting å misforstå. Hi Anonymous poster hash: f307b...480 Dropp all kontakt med henne, noe sånt gidder du ikke å bruke mer tid på!! Skikkelig frekt!! Skjønner godt at du er skuffet..... Anonymous poster hash: 8914d...0a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå