Gå til innhold

Ny vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nr.2 er på vei, og det uunngåelige skjer: Jeg vil ha ny vogn. Den gamle ble kjøpt brukt (Emmaljunga cc), men vart ødelagt hos besteforeldre. Ingen krise da jeg aldri kom overens med den. Produserer tydeligvis lange barn, og bagen ble alt for liten alt for fort.

Håper derfor at noen har god peiling på vogner, eneste jeg egentlig har som kriterier er god demping (går mye på grus og traktorveier), 4 hjul og altså stoor bag.

Noen som kjenner denne vognen?

Anonymous poster hash: 69091...37d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Simo Duo er veldig god på skogsveier og har lang bag.

Anonymous poster hash: 8d4da...93f

Skrevet

Emmaljunga Edge/mondial er god vogn! Med classic understell har du en av de mest behagelige og romsligste vognene som er på markedet. City cross er ikke i nærheten av Edge spør du meg 👍🏻 heller emmaljunga enn simo da understellet er mye nettere og i mine øyne er vogna mye mer praktisk og pen enn simo.

Anonymous poster hash: e4880...85d

Skrevet

Det er vel noen danske vogner som har veldig lang bag? Det vil jeg ha neste gang :)

Anonymous poster hash: ae132...0f6

Skrevet

Ligger en emmaljunga big supreme Star på finn nå. Liggelengde 97 cm :) større vogn får du ikke :)

Skrevet

Ligger en emmaljunga big supreme Star på finn nå. Liggelengde 97 cm :) større vogn får du ikke :)

Man får vel kjøpt lengre. De som brukes i b.la annet danmark er jo svære beist! De er jo så store at de har egen vippe-stopp på hjula :P

Anonymous poster hash: b4395...b6a

Skrevet

Takk for forslag! 😊 Skal sjekke litt meir ang alle forslag 😊

Anonymous poster hash: 69091...37d

Skrevet

Man får vel kjøpt lengre. De som brukes i b.la annet danmark er jo svære beist! De er jo så store at de har egen vippe-stopp på hjula :P

Emmaljunga big Star selges i utgangspunktet kun i Danmark :)

Skrevet

Emmaljunga big Star selges i utgangspunktet kun i Danmark :)

åååå :)

Skrevet

Har lange barn og jeg elsker tfk. Bor langt inn på heia med humpete veier 😊

Anonymous poster hash: 13e3c...528

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...