Gå til innhold

Dra på reunion eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det snart tid for reunion med ungdomsskolen. Jeg ble litt mobbet, men var nok også litt plagsom for noen av dem. Hun ene i klassen har faktisk i ettertid sagt at hun følte seg plaget av meg, fordi jeg alltid gikk etter henne og dro henne i armen... 😒 Hadde ikke tenkt på det på den måten.

Nå har jeg blitt den kule, med penger, bra jobb, kjekk mann og fine unger. Er litt c-kjendis i området. Og deler av meg tenker at; fader heller. Gå og vis dem hvor bra du har blitt. Litt barnslig, men i hvert fall ærlig.

Ville dere gått?

Anonymous poster hash: ecaab...518

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Reunion"? Gjenforening du tenker på? Det er det norske ordet. Eventuelt gjenforeningsfest. 

Anonymous poster hash: 4b656...afb
Skrevet

Har du lyst til å gå, så går du. Har du ikke lyst, dropper du det.

Personlig gidder jeg ikke gå noen steder for å vise meg fram eller vise hvor vellykket jeg er. Jeg har ikke slike behov. Jeg har gått på noen reunions, andre har jeg droppet. Jeg går dit jeg har lyst til å gå. Har jeg ikke lyst, dropper jeg det.

Skrevet

Nei, jeg ser ikke poenget i å bruke tid på folk jeg, av ulike årsaker, ikke lenger har kontakt med. I dag vet man dessuten altfor mye om alle, selv de man ikke har sett eller snakket med på femten år, og da står jeg igjen med at det ikke hadde gitt meg noe.

Skrevet

Jeg har vært på to reunions og der kommer nok C-kjendistilværelsen din til å gå rett tilbake til ungdomsskolefølelsen. Det er som å gå X år tilbake i tid. Folk inntar de samme rollene og det er nesten så man føler klasseromstilværelsen. Så får det være opp til deg om dette er noe du ønsker å oppleve igjen.

Anonymous poster hash: f700d...19d

Skrevet

"Reunion"? Gjenforening du tenker på? Det er det norske ordet. Eventuelt gjenforeningsfest.

Anonymous poster hash: 4b656...afb

DUST!

Anonymous poster hash: f89b3...6e2

Skrevet

Jeg hadde absolutt gått hvis jeg hadde lyst

Anonymous poster hash: 69ae6...f49

Skrevet

Veldig enig med 20:44, men jeg ville nok gått hvis jeg var deg. Vis dem tiger 😆.

Gratulerer forresten med å ha kommet deg opp og frem. Gjerne del noen tips med oss på veien.

Anonymous poster hash: 9574d...a91

Skrevet

Jeg har vært invitert på to-tre klassefester med ungdomsskoletrinnet i løpet av årene, men det kunne ikke falle meg inn å dra. Ungdomsskoleårene var de verste årene jeg har hatt i mitt liv. Nå har jeg et godt og vellykket liv. Jeg søker ikke tilbake til den tragiske gjengen. Noen har selvfølgelig blitt flotte og hyggelige mennesker, men brorparten av dem har knapt nok vært utenfor barndomsbygda og er like trangsynte og selvgode som de var den gangen. Ellers takk.

Er du sikker på at det ikke blir litt sånn i ditt tilfelle? Som en annen skrev; man vender tilbake til sine gamle roller.

Anonymous poster hash: f89ed...107

Skrevet

Gå og show em some girlpower!

Lite å tape. Mye å vinne. Du er garantert bra nok. Sannsynligvis vil de tenke at 'Den dama har blitt skikkelig rå. Wow!'

Skrevet

DRA! :D :D :D

Anonymous poster hash: 05b8d...9c5
Skrevet

Problemet er at klikkene er de samme som før, så var du utafor da vil du være utafor nå også...

Gratulerer med å ha gjort det bra forresten! Jeg ser ikke noe galt i ønsket om å gå på en reunion med mobberne dine for å vise dem at du har gjort det bra tross i deres oppførsel! Det er sikkert vel fortjent!

Anonymous poster hash: 0c7e4...bf4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...