Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Jeg er klar over at vi er utrolig heldige som har dette problemet bare sÄ det er sagt.  Jeg og mannen fikk ett barn for 7 mÄneder siden Ä etter dette har hverdagene gÄtt i ett. Ikke pga barnet egentlig men fordi vi nesten aldri har en dag uten avtaler. Vi har nÄ vÊrt pÄ ferie alene i to uker noe som var sÄ utrolig lukshus. Ingen telefoner om Ä sees hele tiden, ingen hverdager fulle av avtaler.  Tirsdager pleier min mor Ä komme pÄ besÞk. Torsdager svigers. Fredager kommer min far innom og sÞndag barnets tante og onkel med familie. Ellers har vi fire vennepar vi er mye sammen med og flere single som vi omgÄs mye med. Problemet er nok at vi sjelden sier nei til avtaler. Vi liker at barnet har mange rundt seg samtidig som det fyller hverdagen med mye stress. Kan noen fortelle meg at det faktisk er lukshus Ä ha det slik? Jeg begynner Ä irritere meg mer enn Ä faktisk sette pris pÄ Ä ha det slik.  Anonymous poster hash: ede4f...c15
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Jeg hadde ikke orket og helt klart begynt Ă„ si nei. Â Anonymous poster hash: fa35f...54d
MotherOfDragons Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Jeg hadde ikke orket Ä ha sÄ mye mennesker travende inn og ut av huset mitt. Jeg setter ekstremt pris pÄ egentid, ro og fred og hadde nok sagt i fra om at det har vÊrt kjekt med besÞk, men nÄ trenger dere tid alene som en familie og at dere fra nÄ av inviterer pÄ besÞk nÄr dere har energi og overskudd til det.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 Det hadde ikke vÊrt luksus for meg. Jeg setter for stor pris pÄ egentid med mann og barn til det.  Anonymous poster hash: e8ca8...1ae
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 Ja det er et luksus mareritt i mine Ăžyne. Jeg hadde mistet melk og fatning. Â Anonymous poster hash: 3080a...003
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #6 Skrevet 20. juli 2015 Vi har det stikk motsatt, ingen Ä vÊre sammen med, sÄ jeg synes du er veldig heldig. Men egentlig hadde nok jeg ogsÄ syntes det var slitsomt Ä ha det sÄnn... en mellomting hadde vÊrt veldig fint. Anonymous poster hash: 0f13d...625
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #7 Skrevet 20. juli 2015 Lukshus đ jeg pleier ikke Ă„ kommentere skrivefeil, men denne var litt sĂžt đ Â Anonymous poster hash: 7d82f...c81
Brennheite Badeand Skrevet 20. juli 2015 #8 Skrevet 20. juli 2015 En mellomting hadde kanskje vĂŠrt fint? Jeg hadde nok bedt de besĂžkende om Ă„ moderere seg litt. Hyggelig med besĂžk, men det der hĂžrtes bare slitsomt ut.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #9 Skrevet 20. juli 2015 Pleier du Ă„ servere vannmelon til dine besĂžkende? Eller...? PrĂžver Ă„ skjĂžnne sammenhenge her... Â Anonymous poster hash: 00874...8fd
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #10 Skrevet 20. juli 2015 Lukshus. Hva er det? Â Anonymous poster hash: e5de7...066
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #11 Skrevet 20. juli 2015 Pleier du Ă„ servere vannmelon til dine besĂžkende? Eller...? PrĂžver Ă„ skjĂžnne sammenhenge her...  Anonymous poster hash: 00874...8fd Hvis vĂŠret er fint kan det bli servert frukt đ. Neida, vannmelonen er ett tilfeldig valgt ikon sĂ„ jeg lettere ser hvilket innlegg som er mitt đ  Hi    Anonymous poster hash: ede4f...c15
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #12 Skrevet 20. juli 2015 Lukshus đ jeg pleier ikke Ă„ kommentere skrivefeil, men denne var litt sĂžt đ  Anonymous poster hash: 7d82f...c81 Oi, haha sĂ„ det faktisk ikke fĂžr du kommenterte det đ. Det er jo skrevet noen ganger ogsĂ„ ser jeg đ  Hi    Anonymous poster hash: ede4f...c15
oslofrk Skrevet 20. juli 2015 #13 Skrevet 20. juli 2015 Oi - det hadde jeg ikke fikset. FĂžr jeg fikk barn var jeg supersosial og hadde avtaler etter jobb hver eneste dag. Etter at vi ble fler er det ikke snakk om. Jeg merker at barn og mann trenger min oppmerksomhet og jeg er sliten. Jeg savner livet mitt innimellom, men finner lĂžsninger. Selv om det er mennesker jeg er glad i Fikser jeg ikke Ă„ ha besĂžk (nesten) hver eneste dag.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #14 Skrevet 20. juli 2015 Bare pass pÄ at ungen ikke blir overstimulert. Har litt samme livet som deg, unge pÄ 7 mnd og ei stÞrre. Jeg er veldig pÄpasselig med at det ikke skal bli for mye til minste. Jeg ser ikke pÄ det som noe luksusproblem, hverken luksus eller problem. For oss er det helt normalt. Men skjÞnner at ikke alle kan, vil eller har det slik som oss.  Anonymous poster hash: 1475b...aca
Fullrulle86 Skrevet 20. juli 2015 #15 Skrevet 20. juli 2015 Jeg hadde ikke orket det der! Hva med Ă„ ordne slik at besĂžket bare kommer annenhver uke heller?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #16 Skrevet 20. juli 2015 HÞrtes slitsomt ut. Og jeg mÄ bare kommentere; var dere borte to uker fra ungen pÄ 7 mnd?!  Anonymous poster hash: 8cde7...b54
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #17 Skrevet 20. juli 2015 Hehe, trodde du med vilje skrev et lite ordspill og at trĂ„den handlet om luksushus eller luksusferiehus eller noe đđđ  Anonymous poster hash: ee1e3...587
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #18 Skrevet 20. juli 2015 HÞrtes slitsomt ut. Og jeg mÄ bare kommentere; var dere borte to uker fra ungen pÄ 7 mnd?!  Anonymous poster hash: 8cde7...b54 Nei babyen var med pÄ ferie. Det var vi som familie som var borte i to uker. AltsÄ jeg, far og baby. Hi   Anonymous poster hash: ede4f...c15
Mariogspiren Skrevet 20. juli 2015 #19 Skrevet 20. juli 2015 Kan dere ikke kjÞre en felles besÞksdag for alle som vil se dere? F.eks invitere pÄ middag i helgen eller kjekke aktiviteter som alle kan delta pÄ? Da fÄr dere treffe hverandre, men slipper at alle dagene gÄr med til det.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #20 Skrevet 20. juli 2015 Hadde ikke orket Ä ha huset fullt av besÞk sÄ ofte!!! Anonymous poster hash: e2c9e...ebb
Hjertefru Skrevet 20. juli 2015 #21 Skrevet 20. juli 2015 Dere er heldige som har et godt nettverk og gode familieforhold. Det var litt pussig med faste "besĂžksdager" for alle i familien, men skjĂžnner at noen er mer rutinemennesker enn andre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ