Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Hadde besøk av en far med en 9-åring. 9-åringen ville bade og bare slengte av seg klærne foran meg og mannen min. Der var også andre folk ett stykke unda. Jeg ble litt paff. Trodde de var litt for gamle til å sprade rundt nakene i den alderen? Anonymous poster hash: 413d9...dba
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Det der hørtes veeeldig rart ut. Anonymous poster hash: d47b4...20e
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Så flott med en 9-åring som fremdeles er blottet for skam mtp på kroppen. Det kommer garantert etter hvert. Kropp og nakenhet er normalt og blir skambelagt og seksualisert alt for tidlig. En 9-åring er et barn, og det må vi tåle å se, så lenge barnet selv ikke føler skam og flauhet... Anonymous poster hash: 24d77...acd
Gjest Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Min på 7 ville aldri gjort det, skifter i busken og for sjenert til å vise seg naken bortsett fra hjemme. Men det der er sikkert individuelt og forskjellig fra personlighet til personlighet.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 Det er vel egentlig det som er normalt, men her Norge seksualisere vi ofte barna fra veldig ung alder. Hva har en 9 åring egentlig å skjule? Jeg ville heller reagert positivt på det. Anonymous poster hash: 66d02...e9c
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #6 Skrevet 20. juli 2015 Sønnen min på 7 hadde aldri funnet på det. Han får krampe bare han må sprade naken inn i stua for å hente ren truse. Hun på snart 11 derimot har ikke så mange skrupler, kan godt valse rundt naken hjemme. Men tror ikke hun ville gjort det foran hvem som helst... Anonymous poster hash: c4b36...110
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #7 Skrevet 20. juli 2015 Bader barn nakne ute blant folk, uansett alder? Min har aldri gjort det. Bleie, truse eller shorts. I badekar hjemme, privat, ja. For mye syke folk rundt om kring som ikke trenger å fristes av små nakne barn! Anonymous poster hash: e6787...544
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #8 Skrevet 20. juli 2015 For mye syke folk rundt om kring som ikke trenger å fristes av små nakne barn! Anonymous poster hash: e6787...544 Det kryr av dem over alt ja! I busker, bak dører, i sine hjem hvor de sitter med lyset skrudd av og venter mens de glaner med kikkert inn i hjemmene til andre folk, +++ Det kryr av dem, over alt, OVER ALT! Hvem vet, kanskje du er en sånn? Anonymous poster hash: d47b4...20e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå