Gå til innhold

Sprinkelseng med himmel :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :) Jeg lurer på en ting :) Nå er lillegutten 8 måneder å har begynt å dra enden på himmelen inn til seg I sprinkelsenga. Er det et tegn på at jeg skal ta den vekk eller Gjør det ingenting om den er der? Kanskje dumt spørsmål kanskje men ikkeno vits å gå rundt å lure :)

 

Anonymous poster hash: 075c4...080

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har slike snorer på min slik at himmelen kan knytes fast i beina på senga.

 

Anonymous poster hash: a136d...7ec

Skrevet

Ville tatt den vekk. Vært flere tilfeller der barn er blitt kvalt etter å ha tullet seg inn j sengehimmel

 

Anonymous poster hash: ad4c2...905

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...