Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Heisann Jeg lurer på en ting Nå er lillegutten 8 måneder å har begynt å dra enden på himmelen inn til seg I sprinkelsenga. Er det et tegn på at jeg skal ta den vekk eller Gjør det ingenting om den er der? Kanskje dumt spørsmål kanskje men ikkeno vits å gå rundt å lure Anonymous poster hash: 075c4...080
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Jeg har slike snorer på min slik at himmelen kan knytes fast i beina på senga. Anonymous poster hash: a136d...7ec
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Ville tatt den vekk. Vært flere tilfeller der barn er blitt kvalt etter å ha tullet seg inn j sengehimmel Anonymous poster hash: ad4c2...905
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå