Gå til innhold

Dere med 11-12 åringer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner dere på ting sammen ofte? Eks går på kino, shoppe, bade eller hva det måtte være. Da mener jeg bare dere to?

Anonymous poster hash: 28c02...b13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 11-åring vil helst dele slike ting med storebror på 14. Spør jeg om vi skal gjøre nne bare vi spør han om ikke broren kan være med.

Gjør oftere ting alene med 14-åringen, han blir gjerne med på ting alene innimellom.

De er ganske forskjellige av personlighet, men veldig gode venner.

Anonymous poster hash: 9e392...71f

Skrevet

Har ei datter på 11. Og vi bruker å finne på ting bare oss to. Hennes favoritt er shopping og restaurant. Er også på kino, frisøren, teater, konserter, museum og andre ting sammen.

Gjør også slik med småsøskene innimellom. Men de er en del år yngre så er litt mer pæs. Gleder meg til de blir eldre.

Anonymous poster hash: 429d0...bc0

Skrevet

Vi trener en del sammen, og han elsker å gå tur i fjellet bare han og meg.

I tillegg er han ofte med på handlings, og er langt mer interessert i shopping enn lillebror.

Anonymous poster hash: 02c6c...72c

Skrevet

Ja ofte... Gutt som er litt rolig av seg, vi går på kino, teater, museum, vært i London sammen og mye mer...

Anonymous poster hash: 5564b...b38
Skrevet

Ja, vi elsker å dra på kino sammen :) Eller kose oss med film hjemme, dra på badeland og andre utflukter. Det blir ikke så veldig ofte, da vi har to (snart tre) andre, yngre barn, men en gang i måneden blir det nok. Han vil som oftest ha med lillesøster også da :)

Skrevet

Ja vi får ofte på cafe, kino ,shopping,badeland osv bare vi to 😊. Kanskje ikke så rart vi får mye mor-datter tid når vi kun har ett barn.

Anonymous poster hash: 816b0...01c

Skrevet

Ikke ofte bare forelder og et barn nei. De kunne nok ha tenkt seg det, men det blir sjeldent/ aldri til det, dessverre. Mest pga søsken rett og slett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...