Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Kan det skje at man får beskjed om at MR må tas på nytt fordi man ikke ser resultatet godt nok eller at skaden (i kneet i mitt tilfelle) ikke kommer godt nok frem? Anonymous poster hash: 61d5a...ba5
Gemini77 Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Ja særlig hvis det var tatt uten kontrastvæske. Da må man gjøre det på nytt med evt kontrast.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Ja særlig hvis det var tatt uten kontrastvæske. Da må man gjøre det på nytt med evt kontrast. Ja, det var uten kontrastvæske den første gangen. Kjedelig å måtte vente enda lenger på svar. Fikk bare beskjed fra legen om at det måtte tas på nytt uten noe videre forklaring 😕 Anonymous poster hash: 61d5a...ba5
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Jeg fikk samme beskjed en gang - fant ut flere år senere at de hadde tatt bilder av hodet første gangen og ikke nakken, som de skulle. Jeg har også opplevd å bli lagt i feil MR-maskin, så etter å ha tatt alle bilder i en måtte jeg over i en annen etterpå for å ta bilder på nytt. Men den gangen oppdaget de det i hvert fall der og da, så jeg slapp å vente lenge på neste. Så det trenger ikke være at de er bekymret for noe, men bare at det kan være feil med bildene. Husk at bildene blir klarere jo mer stille du greier å ligge også. Anonymous poster hash: eed09...f03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå