Gå til innhold

Noen som vet hva dette er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste kom og viste meg en nupp hun hadde på armen og sa "se aua" (hun er 2).

Så etter på kroppen etter fler og fant en til på rumpa og en til på foten som hun hadde klort istykker. Morningen etter var det kommet to til på kroppen hennes.

Ut over dagen får lillebroren feber og jeg ser tre nupper bare på beina hans nå. Han har på langarmet body og jeg får ikke sett etter fler da han sover så urolig nå.

Jeg tenker vannkopper, men de er jo ikke "kopper"/blemmer, men mer som store "umodne kviser"

Anonymous poster hash: 4a0ad...00a

post-42-1673516_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ps. De er røde/mørk rosa i virkeligheten. Blitsen fjernet mye av rødheten på bildet

Skrevet

Brennkopper?

Anonymous poster hash: c9919...cca

Skrevet

Etter beskrivelse jeg finner når jeg søker det opp virker brennkopper for hissig i forhånd til disse, pluss brennkopper skulle vist sprekke etter kort tid. Det har ikke skjedd enda (de første kom for over ett døgn siden)

Svigermor har sett nuppen på armen på eldste og hun fnøys det av med å si hun hadde bare fått en kvise. Men rart at begge ungene har fått flere kviser hver seg, samtidig, rundt om på kroppen og minste har fått feber i tillegg..

Skrevet

Mollusker?

Anonymous poster hash: d0ef1...711

Skrevet

Hmm. Heller det enn brennkopper...

Vanskelig å se skikkelig hvordan de ser ut på det bildet jeg har fått tatt, men må nok spørre mamma om råd når hun er tilgjengelig i morgen.

Så lenge de har bra almentilstand og minste ikke får veldig høy feber, så gidder jeg ikke å plage legen.

Men jeg er selvsagt nysgjerrig på hva det er 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...