Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 For all del, sommeren er fantastisk den altså. Kan bare kaste på seg selv og barna en kjole før man går ut i finværet! Men høsten, aahhh, den høsten! Elsker når lufta blir frisk og trærne blir orange. Når vi kan nyte en dag ute og gå inn med GOD samvittighet. Stearinlys og fyr i peisen. Begynne smått å glede seg til jul. Ååå som jeg gleder meg til høsten!! Anonymous poster hash: a7d98...994
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Nei! Måtte sommeren vare evig. Anonymous poster hash: 6ddfd...e11
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Nei! Kjøpte meg hagemøbler idag og har ønsket meg det i 6 år, men aldri hatt råd når sommeren har kommet så nå får ikke sommeren bli borte før i tidligst oktober!!! Anonymous poster hash: fc4e1...73d
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Nei!! Anonymous poster hash: a3c86...7da
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #7 Skrevet 19. juli 2015 Ja!!!!!😆 Anonymous poster hash: 510eb...7a3
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #8 Skrevet 19. juli 2015 Nei. I år har det vært dårlig sommer, føler nesten som det er høst nå. Anonymous poster hash: 7737b...5d8
Mia_73 Skrevet 19. juli 2015 #9 Skrevet 19. juli 2015 Hm, når jeg ser ut er det jo høst allerede. 16 grader, regn og vind er ikke min definisjon av sommer i hvert fall. Gleder meg overhodet ikke til enda mer drittvær.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #10 Skrevet 19. juli 2015 Nei!!! Jeg hater høsten. Ser ingenting fint i at naturen forbereder seg på å gå i dvale. Ser ingenting fint i at det er mørkt og vått. Liker ikke vinteren heller. Elsker vår og sommer. Anonymous poster hash: 5db07...6ed
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #11 Skrevet 19. juli 2015 Vanligvis ja Men her har det allerede vært "høstvær" siden april..... 5 soldager i hele vår / sommer - ikke tull Anonymous poster hash: 6eb60...a3f
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #12 Skrevet 19. juli 2015 Er så enig med deg HI! Elsker høsten, tente stearinlys film og innetid😁 Anonymous poster hash: 73d2a...f09
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #13 Skrevet 19. juli 2015 Tja, først må vel sommeren starte. Bor på Sunnmøre. Her er det ca 11 grader og pissregn i dag. Sommer har det vært lite av. Anonymous poster hash: 227f5...d8c
*Miss Marple* Skrevet 19. juli 2015 #14 Skrevet 19. juli 2015 Vi må først få sommer, så skal jeg ønske høsten velkommen sånn etterhvert. Men først må jeg få litt varme og sol på kroppen.
gvm82 Skrevet 20. juli 2015 #15 Skrevet 20. juli 2015 Med drittveret som har vore i sommar så gler eg meg faktisk til hausten. Håpar på fine dagar der ein kan vere ute og kosa seg, kjenne på lufta at den får haust i seg osv.
Mor di! Skrevet 20. juli 2015 #16 Skrevet 20. juli 2015 Høsten er favorittårstiden min!!🍂🍁🍄 elsker trærne som skifter farge og kalde høsttuer i skogen og duften av poteter som tas opp av jorden. Gleder meg til varme innekvelder med stearinlys mens mørket senker seg ute - i sofaen med et varmt pledd på meg mens jeg leser en god bok💗💗💗
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #17 Skrevet 20. juli 2015 Hæ? Er det ikke høst nå? I Trøndelag føles det som høst hvertfall 😉 Anonymous poster hash: 17353...38b
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #18 Skrevet 20. juli 2015 Hæ? Er det ikke høst nå? I Trøndelag føles det som høst hvertfall 😉 Anonymous poster hash: 17353...38b Har vært høst her siden i fjor... mangler bare de der fine fargene..... Anonymous poster hash: eef81...9b6
Myliten Skrevet 20. juli 2015 #19 Skrevet 20. juli 2015 Jeg hater sommer:) gleder meg til høst/vinter/vår:D
Ferskvann Skrevet 20. juli 2015 #20 Skrevet 20. juli 2015 Jeg gleder meg til høsten og kulda. Men ikke snøen
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #21 Skrevet 20. juli 2015 Elsker høst 😍 vi flytter snart til et nytt sted med peis, og det gleder jeg meg til! Har kun hatt eketrisk fyring i fire år nå, peis skal bli så koselig! Anonymous poster hash: 6f641...6d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå