Gå til innhold

Flere som gleder seg til høsten?


Anbefalte innlegg

Skrevet

For all del, sommeren er fantastisk den altså. Kan bare kaste på seg selv og barna en kjole før man går ut i finværet! Men høsten, aahhh, den høsten! Elsker når lufta blir frisk og trærne blir orange. Når vi kan nyte en dag ute og gå inn med GOD samvittighet. Stearinlys og fyr i peisen. Begynne smått å glede seg til jul. Ååå som jeg gleder meg til høsten!!

 

Anonymous poster hash: a7d98...994

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!

 

Anonymous poster hash: 8b6c3...993

Skrevet

Nei! Måtte sommeren vare evig.

 

Anonymous poster hash: 6ddfd...e11

Skrevet

Nei! Kjøpte meg hagemøbler idag og har ønsket meg det i 6 år, men aldri hatt råd når sommeren har kommet så nå får ikke sommeren bli borte før i tidligst oktober!!! :P

 

Anonymous poster hash: fc4e1...73d

Skrevet

Nei!! :P

 

Anonymous poster hash: a3c86...7da

Skrevet

Ja!!!!!😆

 

Anonymous poster hash: 510eb...7a3

Skrevet

Nei. I år har det vært dårlig sommer, føler nesten som det er høst nå.

 

Anonymous poster hash: 7737b...5d8

Skrevet

Hm, når jeg ser ut er det jo høst allerede. 16 grader, regn og vind er ikke min definisjon av sommer i hvert fall. Gleder meg overhodet ikke til enda mer drittvær.

Skrevet

Nei!!! Jeg hater høsten. Ser ingenting fint i at naturen forbereder seg på å gå i dvale. Ser ingenting fint i at det er mørkt og vått. Liker ikke vinteren heller. Elsker vår og sommer.

 

Anonymous poster hash: 5db07...6ed

Skrevet

Vanligvis ja

 

Men her har det allerede vært "høstvær" siden april.....

 

5 soldager i hele vår / sommer - ikke tull



Anonymous poster hash: 6eb60...a3f
Skrevet

Er så enig med deg HI! Elsker høsten, tente stearinlys film og innetid😁

 

Anonymous poster hash: 73d2a...f09

Skrevet

Tja, først må vel sommeren starte.

 

Bor på Sunnmøre. Her er det ca 11 grader og pissregn i dag. Sommer har det vært lite av.

 

Anonymous poster hash: 227f5...d8c

Skrevet

Vi må først få sommer, så skal jeg ønske høsten velkommen sånn etterhvert.

 

Men først må jeg få litt varme og sol på kroppen.

Skrevet

Med drittveret som har vore i sommar så gler eg meg faktisk til hausten. Håpar på fine dagar der ein kan vere ute og kosa seg, kjenne på lufta at den får haust i seg osv.

Skrevet

Høsten er favorittårstiden min!!🍂🍁🍄 elsker trærne som skifter farge og kalde høsttuer i skogen og duften av poteter som tas opp av jorden. Gleder meg til varme innekvelder med stearinlys mens mørket senker seg ute - i sofaen med et varmt pledd på meg mens jeg leser en god bok💗💗💗

Skrevet

Hæ? Er det ikke høst nå? I Trøndelag føles det som høst hvertfall 😉

 

Anonymous poster hash: 17353...38b

Skrevet

Hæ? Er det ikke høst nå? I Trøndelag føles det som høst hvertfall 😉

 

Anonymous poster hash: 17353...38b

Har vært høst her siden i fjor... mangler bare de der fine fargene.....

 

Anonymous poster hash: eef81...9b6

Skrevet

Jeg hater sommer:) gleder meg til høst/vinter/vår:D

Skrevet

Jeg gleder meg til høsten :) og kulda. Men ikke snøen :P

Skrevet

Elsker høst 😍 vi flytter snart til et nytt sted med peis, og det gleder jeg meg til! Har kun hatt eketrisk fyring i fire år nå, peis skal bli så koselig!

 

Anonymous poster hash: 6f641...6d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...