Gå til innhold

Barn dele rom- hvor lenge?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare to soverom i en liten leilighet. Har ikke råd til å kjøpe noe større på mange år. Barna begynner å bli store. Hva vil dere si er aldersgrensen på deling av rom?

 

Anonymous poster hash: aff3f...dc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemme hos oss har to på samme rom fungert bra i barnehagealder. Fra 6-7 år melder behovet for privatliv seg, å gjøre lekser, ha venner på besøk på rommet, at ikke småsøsken roter i tingene og ødelegger Lego, kunne lukke døra og kose seg med musikk eller lydbok +++++

 

Så jeg tenker at å dele rom er greit frem til skolealder. Hvis du er alene med barn og ikke har råd til større leilighet kan du evnt vurdere en sovesofa-løsning i stua til deg selv, og gi barna soverommene?

 

Anonymous poster hash: e496f...af3

Skrevet

Jeg delte rom med søsteren min i oppveksten, det gikk fint og vi trivdes godt med det helt til vi ble rundt 12-13 år, da var det plutselig ikke greit lenger i det hele tatt...



Anonymous poster hash: daf6c...9dc
Skrevet

Vel, må man så må man...



Anonymous poster hash: e65b2...48c
Skrevet

Jeg delte rom med broren min til vi var hhv 15 og 20 år gamle 😁

 

Anonymous poster hash: ed3f3...77a

Skrevet

Mine på 10 og 8 deler rom, skal gjøre det 1-3 år til. Går bra så langt. Gutten eldst. Jenta 8.



Anonymous poster hash: 3f9f8...ef3
Skrevet

Har gutt på 11 og jente på 8 som delte rom fram til 6 mnd siden. Gikk helt fint men så ble det kræsj. Vi foreldre flyttet inn på boden(med et lite vindu) så fikk de et rom hver og husfreden senket seg 😊

 

Anonymous poster hash: e7fd5...042

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...