Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Kan du dele dine konkrete råd om hvordan du får det til? Anonymous poster hash: f0e42...d7e
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Kan du dele dine konkrete råd om hvordan du får det til? Anonymous poster hash: f0e42...d7e Planlegger godt. Ser på kilosprisen. Kjøper noe billigvarianter. Lager mat fra bunnen av. Bruker rester. handler kun det som står på lista. På rema selvfølgelig👍 Tre barn og to voksne. Anonymous poster hash: bfdf0...5d7
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Hvor mange mennesker skal den tusenlappen holde til da? Jeg bruker mer enn det, for jeg skal ikke handle bare til meg seg, jeg skal handle til 4 barn og en mann også Men føler jeg er ganske dreven på å holde budsjettet nede da. Jeg har f.eks appen Mattilbud på telefonen, der legges tilbudsavisene til alle matbutikkjedene ut hver søndag kveld. Jeg går gjennom dem og ser hva som er på tilbud før jeg setter ukens meny. Skriver handlelapp til hver butikk og tar runden mandag kveld og handler inn bare tilbudsvarene i de forskjellige butikkene (vi bor sånn til at de fleste kjedene er representert innenfor liten radius) også handler jeg basisvarene på Rema. Gode tilbud på f,eks vaskemidler, gulost, dopapir, oppvaskmiddel, tørrvarer, sjampo, håndsåpe o.l. handler jeg mye av og lagrer. Jeg baker mye brød selv, da får jeg 3 brød for prisen av ett på butikken Anonymous poster hash: 622c2...aa1
3 i april Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Jeg handler mye såper,shampo,balsam ol på europris. Fikk nettopp en halv liter med shampo/balsam til 10 kr flaska 😊 storhandler vaskemidler da meny hadde 4 for 50 kr. Zalo funker på det meste og en trenger derfor ikk alltmulig av rengjøring midler. Handler mye av butikkenes egne merkevarer, har funnet mine favoritter. Her er det faktisk ganske mye og spare 😊
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Hvor mange mennesker skal den tusenlappen holde til da? Jeg bruker mer enn det, for jeg skal ikke handle bare til meg seg, jeg skal handle til 4 barn og en mann også Men føler jeg er ganske dreven på å holde budsjettet nede da. Jeg har f.eks appen Mattilbud på telefonen, der legges tilbudsavisene til alle matbutikkjedene ut hver søndag kveld. Jeg går gjennom dem og ser hva som er på tilbud før jeg setter ukens meny. Skriver handlelapp til hver butikk og tar runden mandag kveld og handler inn bare tilbudsvarene i de forskjellige butikkene (vi bor sånn til at de fleste kjedene er representert innenfor liten radius) også handler jeg basisvarene på Rema. Gode tilbud på f,eks vaskemidler, gulost, dopapir, oppvaskmiddel, tørrvarer, sjampo, håndsåpe o.l. handler jeg mye av og lagrer. Jeg baker mye brød selv, da får jeg 3 brød for prisen av ett på butikken Anonymous poster hash: 622c2...aa1 Det er meg og 1 (2) barn Jeg ukeshandler, men gjør noen feil slik at det sprekker og jeg må på butikken flere ganger i uka.. Anonymous poster hash: f0e42...d7e
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #6 Skrevet 19. juli 2015 Det de andre sier. Utrolig hva hjemmelaga brød gjør for budsjettet. I tillegg har vi fryser som fylles med det vi bruker av det som er på salg. Kjøper frukt og grønt som er på tilbud der og da. Er epler på salg, så kjøper vi mest av det den uka, ikke druene til 60kr kg.. Ikke lag mer enn det som spises opp evt rester, spises opp og kastes ikke. Handler på coopbutikker og bruker medlemskortet. Anonymous poster hash: 3335b...362
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #7 Skrevet 19. juli 2015 Det de andre sier. Utrolig hva hjemmelaga brød gjør for budsjettet. I tillegg har vi fryser som fylles med det vi bruker av det som er på salg. Kjøper frukt og grønt som er på tilbud der og da. Er epler på salg, så kjøper vi mest av det den uka, ikke druene til 60kr kg.. Ikke lag mer enn det som spises opp evt rester, spises opp og kastes ikke. Handler på coopbutikker og bruker medlemskortet. Anonymous poster hash: 3335b...362 istedet for dyrt og usunt potetgull, så har vi popcornmaskin og popper selv. Går litt sport indet tilslutt. Bruker også den appen som noen her nevnte, i tillegg til at jeg får mail med kundeavisene. Anonymous poster hash: 3335b...362
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #8 Skrevet 19. juli 2015 Hvilken app? Anonymous poster hash: 1bac4...38a
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #9 Skrevet 19. juli 2015 Hvilken app?Anonymous poster hash: 1bac4...38a mattilbud tror jeg Anonymous poster hash: 3335b...362
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå