Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Nytt rom skal pusses opp og vi skal planlegge sammen... Så der sitter gubben i sofaen mutt og sier hæ hver gang jeg åpner munnen. Han planlegger må vite... Jeg ser da altså på at han planlegger inni huet. Men, det er viktig at jeg er med! Forstå det den som kan😅 Anonymous poster hash: e0f3c...b00
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Vi samarbeider ved at jeg tar med barna ut/bort, og mannen tar seg av oppussingen. Han forventer heldigvis ikke at jeg skal ha noe fornuftig å komme med der. Anonymous poster hash: fef44...901
Gjest Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Jeg pusser opp og mannen betaler Siden han har ti tommeltotter og enda litt til.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Jeg planlegger Jeg fikser Jeg betaler (Jada, har en mann, det virker bare ikke sånn når det gjelder oppussing...) Anonymous poster hash: 80615...6aa
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Jeg holder meg på jobben, mannen tar fri og pusser opp. Jeg gjør småting som må gjøres ferdig når jeg kommer hjem fra jobb 👍 Når det gjelder planlegging har vi tilnærmet helt lik smak så det går som regel veldig enkelt siden vi som oftest er helt enige 😊 Anonymous poster hash: cad0d...bcb
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #6 Skrevet 19. juli 2015 Jeg begynner, og mannen kommer etter. Hvis jeg ikke begynner så skjer det heller ingenting. . Anonymous poster hash: c17d6...1ef
amandine Skrevet 19. juli 2015 #7 Skrevet 19. juli 2015 Jeg venter. Jeg foreslår. Jeg venter litt til. Jeg bestemmer meg for at så lenge han ikke protesterer er han enig. Så pusser jeg opp. Så blir jeg fornøyd og glad, og da blir han glad.
Elsker livet Skrevet 19. juli 2015 #8 Skrevet 19. juli 2015 Jeg planlegger/designer, mannen samtykker (om jeg ikke bare handler impulsivt og starter prosessen, mannen har sjelden noen motforestillinger til interiøret, vi har samme smak. Jeg handler småvarer som maling og tapet. Han handler trevarer og tyngre/større artikler om vi trenger det. Vi rydder ut sammen, jeg maler, han gjør evt. det avanserte eller tyngre arbeidet. Jeg kan godt legge parkett eller fliser, men han må ta de vanskelige stedene. Han skrur og monterer, jeg rydder, vasker og dekorer. Det varierer hvem som evt. skrur møbler, hender jeg koser meg med montering av ett og annet ikeamøbel. Han fjerner avfallet, og skaffer evt. fagfolk om vi trenger/ønsker det. Han transporterer også møbler om vi ikke får de levert, kjøper stort sett på nettet og får hjemlevering.
Elsker livet Skrevet 19. juli 2015 #9 Skrevet 19. juli 2015 Å jeg maler, ikke minst! Har også tapetsert om det er en vegg eller to, men vi leier folk om det er snakk om store flater.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #10 Skrevet 19. juli 2015 Vi pusser ikke opp. Rett og slett fordi vi aldri blir enige! Ikke kjøper vi nye møbler heller, for det har vi jo, ifølge min mann.. Heldigvis kommer foreldrene mine og hjelper med ting som MÅ gjøres, som husmaling og treskjæring. Da kan ikke mannen kritisere alt jeg gjør og irritere seg over at det ikke blir etter hans standard. Anonymous poster hash: e8290...b9c
amandine Skrevet 19. juli 2015 #11 Skrevet 19. juli 2015 Vi pusser ikke opp. Rett og slett fordi vi aldri blir enige! Ikke kjøper vi nye møbler heller, for det har vi jo, ifølge min mann.. Heldigvis kommer foreldrene mine og hjelper med ting som MÅ gjøres, som husmaling og treskjæring. Da kan ikke mannen kritisere alt jeg gjør og irritere seg over at det ikke blir etter hans standard. Anonymous poster hash: e8290...b9c Hvis han klager får du be ham gjøre det selv. Den som ikke er med har ikke klagerett.
*Miss Marple* Skrevet 19. juli 2015 #12 Skrevet 19. juli 2015 Jeg planlegger og bestemmer farger og design, han er stort sett enig i det jeg finner frem. Så maler jeg og han gjør alt annet. Jeg KAN skru møbler, og jeg KAN skru opp kroker og gardinstenger, men jeg liker det ikke. Legge gulv og liste har jeg aldri prøvd å gjøre, noen fordeler skal man da ha når man har en mann som virker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå