Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 http://www.klikk.no/foreldre/baby/article1520747.ece Andre som kjenner seg igjen? Noen som har fått hjelp, i såfall hvor/hvem kontaktet du? Anonymous poster hash: e0092...8f5
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Ja. Jeg har hatt det men det har gått over. Jeg har bestemt meg for å ikke tenke sånn og prøvd å distrahere meg. Det har tatt tid men jeg sluttet å tenke sånn. Anonymous poster hash: 37e66...de1
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Ja. Jeg har hatt det men det har gått over. Jeg har bestemt meg for å ikke tenke sånn og prøvd å distrahere meg. Det har tatt tid men jeg sluttet å tenke sånn. Anonymous poster hash: 37e66...de1 Har du en eller flere barn da? (dvs. hadde du det bare med første, eller med alle?) Anonymous poster hash: e0092...8f5
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Jeg har hatt tanker der jeg har sett for meg at sånne ting har skjedd ja, fordi jeg har vært livredd for at noe skulle skje med babyen min eller at jeg selv skulle skade ham på noen måte. Ikke fordi jeg har ønsket det, men bare vært redd for å miste kontrollen over meg selv på en eller annen måte. Det skremte vettet av meg å se hvor utrolig sårbar en liten baby var og hvor avhengig han var av meg. Det blir akkurat som når jeg går bak noen ned en trapp... så tenker jeg plutselig på hvor lett det hadde vært å strekke frem armene og dytte vedkommende ned trappa og hvor stor skade det ville gjort. Også blir jeg livredd for at jeg plutselig bare skal gjøre det. Anonymous poster hash: dfe83...083
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Ja. Jeg har hatt det men det har gått over. Jeg har bestemt meg for å ikke tenke sånn og prøvd å distrahere meg. Det har tatt tid men jeg sluttet å tenke sånn. Anonymous poster hash: 37e66...de1 Har du en eller flere barn da? (dvs. hadde du det bare med første, eller med alle?) Anonymous poster hash: e0092...8f5 Jeg har bare ett barn som fortsatt er under ett år gammelt. Det at man får sånne tanker er på en måte sunt fordi det viser at du er redd for det. Det betyr at du ikke kunne gjort det. Når du blir klar over det blir det lettere. Her ble det mye verre av at det var kolikk. Da den gikk over ble det mange hyggelige ting som distraherte. Anonymous poster hash: 37e66...de1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå