Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Noen som kan anbefale bra produkter til bleking av tenner? ( uten om tannlege, de har jeg ikke råd til nå Anonymous poster hash: ca005...ce9
Gjest Gul stjerne Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 I følge min tannlege er det forsvinnende liten forskjell på produktene, bortsett fra prosenten på hydrogen peroxide. Jeg tåler alle styrker, mens andre kan oppleve å få ising i tennene selv med bare 10 prosent.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Bruk klor. Anonymous poster hash: 66c47...4c5
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 I følge min tannlege er det forsvinnende liten forskjell på produktene, bortsett fra prosenten på hydrogen peroxide. Jeg tåler alle styrker, mens andre kan oppleve å få ising i tennene selv med bare 10 prosent. Noe spes merke? Anonymous poster hash: ca005...ce9
Gjest Gul stjerne Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Nei, jeg har bare bestilt på nettet, på ebay. Bare husk på at det må inneholde hydrogenperoxide. De du kjøper på norske nettsider inneholder ikke dette. Har også brukt White Stripes, de funker som pokker og anbefales til alle som ikke har egne tannskinner, ja og også til de som har tannskinner faktisk.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #6 Skrevet 19. juli 2015 Nei, jeg har bare bestilt på nettet, på ebay. Bare husk på at det må inneholde hydrogenperoxide. De du kjøper på norske nettsider inneholder ikke dette. Har også brukt White Stripes, de funker som pokker og anbefales til alle som ikke har egne tannskinner, ja og også til de som har tannskinner faktisk. Takk for svar:) da blir d ebay på meg i kveld Anonymous poster hash: ca005...ce9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå