Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Sønnen min har gledet seg veldig til å dra til Lilleputthammerparken å snakker mye om dette. Vi skulle dra på torsdag med nattoget men etter noe papir-rot hos NAV så er alle utbetalinger til meg stoppet. Får ikke penger før barnetrygden kommer. Jeg har 1500 kr å leve på frem til da,men parken kommer på ca 600 kr da. Overnatting har vi heldigvis gratis og togbilletene begge veier er betalt for lenge siden. Hva hadde dere gjort? Dratt likevel å vært veldig forsiktig med pengebruken der oppe? Eller droppet ferieturen å skuffet sønnen for å spare litt penger? Anonymous poster hash: 4dbd3...1da
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Kommer dere til å klare dere selv om dere drar? Er det nok til mat og sånt? Og har dere nok mat til etter dere kommer hjem så dere klarer dere frem til barnetrygden kommer? Hvis ja, så kjør på Anonymous poster hash: 8a6b1...410
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Reis! Jeg kan komme til inngangen til parken, så skal jeg sponse deg med penger til et måltid. Anonymous poster hash: 1f560...eb9
soleia Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Hvis du har mat nok i fryseboks og skuffer og skap så de klarar dykk, så hadde eg reist. Spesielt sidan reisa er planlagt og guten gledar seg, og togbillettane allereie er betalte. Du kan ta med nistemat, og førebu guten på at det ikkje blir brukt pengar der. Kanskje med unntak av nokre kroner til kvar sin is
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Hvis du har mat nok i fryseboks og skuffer og skap så de klarar dykk, så hadde eg reist. Spesielt sidan reisa er planlagt og guten gledar seg, og togbillettane allereie er betalte. Du kan ta med nistemat, og førebu guten på at det ikkje blir brukt pengar der. Kanskje med unntak av nokre kroner til kvar sin is Dessuten er mitt tilbud om sponsing av et måltid høyst reelt. Jeg bor ikke så langt unna, og siden barnet vet om turen, så bør den gjennomføres. Anonymous poster hash: 1f560...eb9
*Miss Marple* Skrevet 19. juli 2015 #6 Skrevet 19. juli 2015 Så sant dere har til mat syns jeg dere skal reise. Smør niste og kjøp en is til gutten, så får dere sikkert en fin dag. Jeg hadde strukket meg langt for å ikke skuffe han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå