Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #26 Skrevet 20. juli 2015 Hvis du er NAF-medlem får du 15% rabatt. https://www.naf.no/medlemskap/medlemsfordeler/sycno/lilleputthammer-familiepark/ Anonymous poster hash: ebd43...230
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #27 Skrevet 20. juli 2015 Er dessverre ikke NAF kunde men takk for tipset Anonymous poster hash: 4dbd3...1da
Gjest Hercule Poirot Skrevet 20. juli 2015 #28 Skrevet 20. juli 2015 Takk for tipset! Skal se om det blir billigere ved å bestille over nett Anonymous poster hash: 4dbd3...1da Billettene betaler uansett jeg. Der har vel du og jeg en avtale, HI?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #29 Skrevet 20. juli 2015 Takk for tipset! Skal se om det blir billigere ved å bestille over nett Anonymous poster hash: 4dbd3...1da Billettene betaler uansett jeg. Der har vel du og jeg en avtale, HI? Bare tenkte å forhåndsbestille om det var en stor forskjell,men var bare 30 kr forskjell i pris. Anonymous poster hash: 4dbd3...1da
Gjest Hercule Poirot Skrevet 20. juli 2015 #30 Skrevet 20. juli 2015 Takk for tipset! Skal se om det blir billigere ved å bestille over nett Anonymous poster hash: 4dbd3...1da Billettene betaler uansett jeg. Der har vel du og jeg en avtale, HI? Bare tenkte å forhåndsbestille om det var en stor forskjell,men var bare 30 kr forskjell i pris.Anonymous poster hash: 4dbd3...1da Jepp, det er bare småpenger. Jeg har i løpet av natten bestemt meg for at jeg betaler inngang til parken for barnet ditt og deg.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #31 Skrevet 20. juli 2015 Takk for tipset! Skal se om det blir billigere ved å bestille over nett Anonymous poster hash: 4dbd3...1da Tusen takk! Billettene betaler uansett jeg. Der har vel du og jeg en avtale, HI? Bare tenkte å forhåndsbestille om det var en stor forskjell,men var bare 30 kr forskjell i pris.Anonymous poster hash: 4dbd3...1da Jepp, det er bare småpenger. Jeg har i løpet av natten bestemt meg for at jeg betaler inngang til parken for barnet ditt og deg. Tusen takk vi setter veldig stor pris på det Anonymous poster hash: 4dbd3...1da
Englenemine Skrevet 20. juli 2015 #32 Skrevet 20. juli 2015 Hercule Poirot så snill du er. Godt det finnes slike mennesker her i verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå