*Miss Marple* Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Men ingen inspirasjon - noen som har tips til god og enkel middag til to og en halv personer?
*Miss Marple* Skrevet 19. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2015 Cottage pie, er det ca det samme som Shepherds pie? Det er jo godt og enkelt Jeg har ikke salat til taco, lasagne ble nedstemt og pizza hadde vi i går. Tror vi går for pai. Takk for tips
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Cottage pie, er det ca det samme som Shepherds pie? Det er jo godt og enkelt Jeg har ikke salat til taco, lasagne ble nedstemt og pizza hadde vi i går. Tror vi går for pai. Takk for tips Cottage pie er laget av oksekjøtt, shepherds pie er laget av lammekjøtt. Anonymous poster hash: f2d1a...b19
*Miss Marple* Skrevet 19. juli 2015 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2015 Cottage pie, er det ca det samme som Shepherds pie? Det er jo godt og enkelt Jeg har ikke salat til taco, lasagne ble nedstemt og pizza hadde vi i går. Tror vi går for pai. Takk for tips Cottage pie er laget av oksekjøtt, shepherds pie er laget av lammekjøtt. Anonymous poster hash: f2d1a...b19 Haha, naturlig nok😳 den var litt flau - og med nick og det hele😂😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå