Gå til innhold

Siste feriedag, og vi kneet oss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: c81f9...9b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂 Sorry!!! Feil knapp!!!😂

Vi har ikke kneet oss, men vi KJEDER oss, det regner, ingen gidder noe som helst! Eller ungene gidder å krangle, men ikke noe annet! Forslag om å gå ut osv blir nedstemt!

Vet ikke hva jeg vil ned innlegget, men fikk iallfall tida til å gå pittelitt! :P

Skrevet

Haha, jeg måtte inn å se hva å "kneet oss" var for noe ;) 

Kan dere dra på butikken, kjøpe popcorn og smågodt, lage kino (mørkt rom, kiosk og inngangsbiletter). Altså kose dere med en film sammen? Vet ikke hvor gamle barna er, men det finnes mange filmer for barn som også er spennende for voksne. Ta en madrass og legge på gulvet så man kan sitte på sammen. Forbud mot å sitte på telefon eller data i denne tiden! 

Hva med å bake noe sammen som dere kan ha til kaffekos? 

Brettspill med hele familien? 

Eller kan ungene lage en forestilling, enten fra fri fantasi eller etter et eventyr? Så kan dere voksne lage en scene mens de øver og finner kostymer? 

Eller hva med å rydde i gammelt rot? Det kan være morsomt, f.eks om barna får se minner fra da de var veldig små eller fra foreldrenes ungdomstid? Jeg har en egen boks med gamle minner fra jeg var ung, om du har noe lignende kan du kanskje fortelle om det? 

Hva med å sette seg ned med hver ens kaffekoff/tekopp/saftkopp og la ungene få høre en historie fra du var liten? Eller ungdom? Noe spennende som har skjedd eller ditt beste barndomsminne? Så kan barna få fortelle (uten innblanding fra foreldrene) om sine beste minner og noe de likte veldig godt å gjøre? 

Anonymous poster hash: b6cd4...757
Skrevet

Haha, jeg måtte inn å se hva å "kneet oss" var for noe ;)

Kan dere dra på butikken, kjøpe popcorn og smågodt, lage kino (mørkt rom, kiosk og inngangsbiletter). Altså kose dere med en film sammen? Vet ikke hvor gamle barna er, men det finnes mange filmer for barn som også er spennende for voksne. Ta en madrass og legge på gulvet så man kan sitte på sammen. Forbud mot å sitte på telefon eller data i denne tiden!

Hva med å bake noe sammen som dere kan ha til kaffekos?

Brettspill med hele familien?

Eller kan ungene lage en forestilling, enten fra fri fantasi eller etter et eventyr? Så kan dere voksne lage en scene mens de øver og finner kostymer?

Eller hva med å rydde i gammelt rot? Det kan være morsomt, f.eks om barna får se minner fra da de var veldig små eller fra foreldrenes ungdomstid? Jeg har en egen boks med gamle minner fra jeg var ung, om du har noe lignende kan du kanskje fortelle om det?

Hva med å sette seg ned med hver ens kaffekoff/tekopp/saftkopp og la ungene få høre en historie fra du var liten? Eller ungdom? Noe spennende som har skjedd eller ditt beste barndomsminne? Så kan barna få fortelle (uten innblanding fra foreldrene) om sine beste minner og noe de likte veldig godt å gjøre?

Anonymous poster hash: b6cd4...757

Mange gode tips her:) Siden alle er sånn passe late i dag (slitsomt å ha ferie!😂) tror jeg det å lage kino i stua er den beste! :D

Skrevet

Jeg tenker bare stakkars deg som er ferdig med ferie!!

Min begynner nå! Juhiiiuuuuu

Anonymous poster hash: cfb52...6e1

Skrevet

Jeg tenker bare stakkars deg som er ferdig med ferie!!

Min begynner nå! Juhiiiuuuuu

Anonymous poster hash: cfb52...6e1

Vet 😩 God ferie til deg!:)

Skrevet

Vi får donaldblader i posten hver uke! Det følger alltid med en liten ting i disse bladene. Jeg samler alle disse i en boks og så tar jeg boksen fram på kjedelige regnværsdager og sykedager!

Det går timevis med å pakke opp og finne utav disse dingsene! Etterpå går 95 % av dem i søpla.

Anonymous poster hash: 7d9b8...b31

Skrevet

Vi får donaldblader i posten hver uke! Det følger alltid med en liten ting i disse bladene. Jeg samler alle disse i en boks og så tar jeg boksen fram på kjedelige regnværsdager og sykedager!

Det går timevis med å pakke opp og finne utav disse dingsene! Etterpå går 95 % av dem i søpla.

Anonymous poster hash: 7d9b8...b31

Har ikke Donald-ting;) Men det høres ut som en koselig regnværsaktivitet!;) Vi kjørte en tur til besteforeldre. Tiden gikk iallfall;) Uff, snart jobb! Blir kjekt å møte alle på jobb igjen, men ingenting slår å være sammen med godungene mine 24/7!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...