Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 var for en tid tilbake i en 30 års dag til ei venninne fra barndommen. Der var også en fyr jeg var dønn forelsket i da jeg var 14-15 år. En jeg ikke kjente, men alltid så på sånn fjortis disco. Jeg var edru og kjørte den kvelden. Min ene venninne ville på død og liv fortelle denne mannen at jeg hadde vært så forelsket i han , noe jeg syntes var kleint iom at vi kjente han ikke da, og heller ikke nå. Jeg ba henne flere ganger om å ikke si noe, for jeg syntes bare det ble barnslig. Men, selvfølgelig dro hun tak i han ved første anledning, og fortalte hele historien. Veldig gøy for henne, mens han og jeg ble litt sånn " jaha...? Og?" Kjenner jeg ble skikkelig irritert på henne at hun ikke gadd og respektere mitt ønske om at det ikke var nødvendig å si noe, iom at vi ikke kjenner han....det ble jo bare dumt. Er jeg hårsår som ble irritert eller burde jeg bare flåset med henne, og fremstått helt tåpelig? Anonymous poster hash: 5fb60...39a
MotherOfDragons Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Hårsår. Er nå bare morsomt og søtt at du likte han når du var fjortiss. Who cares?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Pinlig. Hun elsker oppmerksomhet. Fikk det på din bekostning! Anonymous poster hash: f03fe...772
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 var for en tid tilbake i en 30 års dag til ei venninne fra barndommen. Der var også en fyr jeg var dønn forelsket i da jeg var 14-15 år. En jeg ikke kjente, men alltid så på sånn fjortis disco. Jeg var edru og kjørte den kvelden. Min ene venninne ville på død og liv fortelle denne mannen at jeg hadde vært så forelsket i han , noe jeg syntes var kleint iom at vi kjente han ikke da, og heller ikke nå. Jeg ba henne flere ganger om å ikke si noe, for jeg syntes bare det ble barnslig. Men, selvfølgelig dro hun tak i han ved første anledning, og fortalte hele historien. Veldig gøy for henne, mens han og jeg ble litt sånn " jaha...? Og?" Kjenner jeg ble skikkelig irritert på henne at hun ikke gadd og respektere mitt ønske om at det ikke var nødvendig å si noe, iom at vi ikke kjenner han....det ble jo bare dumt. Er jeg hårsår som ble irritert eller burde jeg bare flåset med henne, og fremstått helt tåpelig? Anonymous poster hash: 5fb60...39a Litt hårsår. Hun var full. Anonymous poster hash: 01b08...53d
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Det var nå bare søtt og morsomt!? Hyggelig for han? Dette var jo for hundre år siden, kan da umulig ha vært så pinlig? Eller er det det at du bar edru som gjorde det flaut? Anonymous poster hash: b9ce9...dc9
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #6 Skrevet 19. juli 2015 Selvfølgelig ble det mer pinlig at jeg var edru. Men, han er litt sånn dønn seriøs fyr som er ganske humor løs har jeg skjønt. Derfor ble det pinlig. Hadde det vært en morsom og glad fyr, så hadde det ikke gjort noe. Anonymous poster hash: 5fb60...39a
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #7 Skrevet 19. juli 2015 Teit fra ende til annen Anonymous poster hash: 53090...9e5
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #8 Skrevet 19. juli 2015 Jeg mener du er litt hårsår her, det var jo ikke du som fremsto som idiot i dette tilfellet, det var jo venninna di... Anonymous poster hash: 383ec...7cb
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #9 Skrevet 19. juli 2015 Jeg mener du er litt hårsår her, det var jo ikke du som fremsto som idiot i dette tilfellet, det var jo venninna di...Anonymous poster hash: 383ec...7cb Ja, "heldigvis" Anonymous poster hash: 5fb60...39a
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #10 Skrevet 19. juli 2015 Pinlig. Hun elsker oppmerksomhet. Fikk det på din bekostning! Anonymous poster hash: f03fe...772
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #11 Skrevet 19. juli 2015 Pinlig. Hun elsker oppmerksomhet. Fikk det på din bekostning! Anonymous poster hash: f03fe...772
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #13 Skrevet 19. juli 2015 Synes ikke du er hårsår. Venninna di burde respektert ditt ønske. Det burde ikke vært så vanskelig for henne. Anonymous poster hash: 2bdd7...882
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå