Gå til innhold

Fulle foreldre på ferie.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen gang sett de?

Det må jeg med hånden på hjertet, si at det har ikke jeg. Nå er ikke vi mye ute sent på kvelden da. Men har ikke vært vitne til det på hotellet heller. I følge dagblad og vg er jo omtrent alle som velger å dra til syden alkoholikere.

Anonymous poster hash: 86dae...7b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har flere ganger vært vitne til fulle foreldre på ferie. Ved to anledninger var det så ille at jeg kontaktet politiet.

Virker som om enkelte tror at ferie er et fristed der man kan gjøre som man vil uten å ta hensyn til barna eller andre.

Anonymous poster hash: 8dbb2...4f3
Skrevet

Har heller aldri sett det. Synes det er merkelig at det skrives så mye om. Vært på Gran Canaria og i Tyrkia mange ganger på charter og ikke charter, aldri sett fulle foreldre.

Anonymous poster hash: e3de9...18d

Skrevet

Som tidligere reiseleder, så har jeg opplevd det noen ganger, men ikke så mye som det virker som om avisene vil ha det til.

Anonymous poster hash: 69148...41a

Skrevet

Vi reiser til typiske feriemål nærmesr hvert år, og har heldigvis ikke opplevd fulle foreldre noen gang.

Det betyr nok dessverre ikke at det ikke skjer, charterselskapene sier jo selv at det er et problem.

Skrevet

Har ikke opplevd det heldigvis.

Har heller ikke skjønt alle diskusjonene om overvektige barn her inne, har ikke lagt merke til at det har vært et stort problem før vi var i Dyreparken i år.

Anonymous poster hash: 2e104...f9e

Skrevet

Ja, har opplevd det. Men det var i Norge. Vi var på hyttetur med familien og min tante ble så full at hun måtte krype hjem. Da var fetteren min 5 år. Faren hadde vel også hatt 5-6 øl, men klarte å oppføre seg.

Anonymous poster hash: 93ab2...f63

Skrevet

Ja, men de var russiske. De dasket barna også.

Anonymous poster hash: 81f68...00d

Skrevet

Mannen min og min far var fulle... Veldig fulle! De forsto ikke hvorfor jeg ikke kunne drikke, vi var jo på ferie! Heldigvis skjønte mannen min dagen etter at han hadde gått over streken, og holdt seg til en eller to øl pr dag resten av ferien!

Kunne aldri ha gjort det! Jeg valgte å ta ungene med meg til bassenget og være med de der så de slapp å se de drikke seg full! De var gått ut på kvelden, så jeg kunne legge ungene til et ok tidspunkt og sette meg på terassen med en bok. Akkurat det var deilig!;)

Anonymous poster hash: 2ebce...1ef

Skrevet

Har sett det noen ganger på charter ferie. Men i de fleste tilfeller så er den ene forelderen mer edru, mens den andre har vært skikkelig full. Ene gangen var denne fulle faren på lekeplassen og, klokka var ikke mer enn 4, han kunne nesten ikke stå på bena, og skremte de andre barna. Mor var edru, og klarte å fjerne far fra lekeplassen. Tror vel ikke de hadde en hyggelig ferie.

Anonymous poster hash: e4660...4ac
Skrevet

Nei, har aldri sett det...

Skrevet

Et par ganger på typisk charterferie. Men det er veldig lenge siden sist.

Anonymous poster hash: 25a91...d28

Skrevet

Jeg har desverre sett sett det flere ganger!

Anonymous poster hash: 795cb...e11

Skrevet

Ja, jeg har opplevd det. Jeg var det barnet alene med faren min på Kreta, han drakk seg dritings i en uke og reiselederen måtte ta seg av meg. Verste minnet jeg har fra barndommen.

Anonymous poster hash: af84a...1b2

Skrevet

Så et par russere og briter på ferie i år, ja. Men aldri opplevd dritingse nordmenn med unger, faktisk. Heldigvis.

Skrevet

Ja, har sett det på hotell på Kreta. Veldig trist syn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...