Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Hva er det med always-bindene for tiden? Stinker jo! Kjenner jeg blir helt kvalm av de....😵 Anonymous poster hash: fa27b...8ec
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Sykt kvalmende! Håper det går over snart. Anonymous poster hash: d07fb...fca
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 De er veldig bra :-) Anonymous poster hash: 22b6c...c05
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Æsj da, har de endret oppskrift? Anonymous poster hash: 87e76...68c
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Dere må skifte oftere. Begynner å lukte om du går med de foe lenge såklart! Det kjenner jeg og.. Jeg synes det er de beste bindende Anonymous poster hash: dff5f...597
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #6 Skrevet 19. juli 2015 Dere må skifte oftere. Begynner å lukte om du går med de foe lenge såklart! Det kjenner jeg og.. Jeg synes det er de beste bindende Anonymous poster hash: dff5f...597 Herregud du har misforstått 😅 Det er den jævla parfymen som stinker! Jeg har ingen naturlig parfymelukt i dåsa mi jeg altså! 😅 Anonymous poster hash: d07fb...fca
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #7 Skrevet 19. juli 2015 Jeg har sluttet å bruke de etter at de begynte med parfyme Anonymous poster hash: 5644b...f20
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #8 Skrevet 19. juli 2015 Uff ja, likter jo gammel dame-parfyme av de! Vurdererå skifte til noen ande neste gang. Føler jo at alle kan lukte at jeg har mensen pga denne lukten! Anonymous poster hash: fa27b...8ec
Frida79 Skrevet 19. juli 2015 #9 Skrevet 19. juli 2015 Tror det skal finnes en type uten parfyme ennå (står på oversikten på en pakke jeg har)... Ikke funnet de i butikk da..
Stridsmøy Skrevet 19. juli 2015 #10 Skrevet 19. juli 2015 Her er Always binda kun parfymerte. Stinker så ufattelig sterkt. Kan jo ikke være bra, gynekologer sier jo at parfyme der er fyfy. Så adjøss til de. Her blir det Libresse i trusa.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #11 Skrevet 19. juli 2015 Jeg måtte også slutte med Always etter at de begynte med parfyme. Dumt, for jeg synes ikke Libressebind er noe særlig. Men de lukter hvertfall ikke... Anonymous poster hash: 350be...2bc
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #12 Skrevet 19. juli 2015 Ser på pakken jeg har liggende at det skal finnes en parfymefri type og, ja. Hvis jeg ikke finner den, blir det bytting til libresse. Synd, for jeg liker absolutt always best. Men den lukta klarer jeg bare ikke 😝 Anonymous poster hash: fa27b...8ec
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #13 Skrevet 19. juli 2015 Dere må skifte oftere. Begynner å lukte om du går med de foe lenge såklart! Det kjenner jeg og.. Jeg synes det er de beste bindende Anonymous poster hash: dff5f...597 Herregud du har misforstått 😅Det er den jævla parfymen som stinker! Jeg har ingen naturlig parfymelukt i dåsa mi jeg altså! 😅 Anonymous poster hash: d07fb...fca 😂😂😂😂 Anonymous poster hash: d5072...8c8
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #14 Skrevet 19. juli 2015 Fiskestank parret med parfyme blir bare enda eklere enn før. Anonymous poster hash: d93a5...f4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå