Gå til innhold

Always-bind


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med always-bindene for tiden? Stinker jo! Kjenner jeg blir helt kvalm av de....😵

 

Anonymous poster hash: fa27b...8ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykt kvalmende! Håper det går over snart.

 

Anonymous poster hash: d07fb...fca

Skrevet

De er veldig bra :-)

 

Anonymous poster hash: 22b6c...c05

Skrevet

Æsj da, har de endret oppskrift?

 

Anonymous poster hash: 87e76...68c

Skrevet

Dere må skifte oftere. Begynner å lukte om du går med de foe lenge såklart! Det kjenner jeg og.. Jeg synes det er de beste bindende

 

Anonymous poster hash: dff5f...597

Skrevet

Dere må skifte oftere. Begynner å lukte om du går med de foe lenge såklart! Det kjenner jeg og.. Jeg synes det er de beste bindende

 

Anonymous poster hash: dff5f...597

Herregud du har misforstått 😅

Det er den jævla parfymen som stinker! Jeg har ingen naturlig parfymelukt i dåsa mi jeg altså! 😅

 

Anonymous poster hash: d07fb...fca

Skrevet

Jeg har sluttet å bruke de etter at de begynte med parfyme

 

Anonymous poster hash: 5644b...f20

Skrevet

Uff ja, likter jo gammel dame-parfyme av de! Vurdererå skifte til noen ande neste gang. Føler jo at alle kan lukte at jeg har mensen pga denne lukten!

 

Anonymous poster hash: fa27b...8ec

Skrevet

Tror det skal finnes en type uten parfyme ennå (står på oversikten på en pakke jeg har)... Ikke funnet de i butikk da..

Skrevet

Her er Always binda kun parfymerte. Stinker så ufattelig sterkt. Kan jo ikke være bra, gynekologer sier jo at parfyme der er fyfy. Så adjøss til de. Her blir det Libresse i trusa.

Skrevet

Jeg måtte også slutte med Always etter at de begynte med parfyme. Dumt, for jeg synes ikke Libressebind er noe særlig. Men de lukter hvertfall ikke...

 

Anonymous poster hash: 350be...2bc

Skrevet

Ser på pakken jeg har liggende at det skal finnes en parfymefri type og, ja. Hvis jeg ikke finner den, blir det bytting til libresse. Synd, for jeg liker absolutt always best. Men den lukta klarer jeg bare ikke 😝

 

Anonymous poster hash: fa27b...8ec

Skrevet

 

Dere må skifte oftere. Begynner å lukte om du går med de foe lenge såklart! Det kjenner jeg og.. Jeg synes det er de beste bindende

 

Anonymous poster hash: dff5f...597

Herregud du har misforstått 😅

Det er den jævla parfymen som stinker! Jeg har ingen naturlig parfymelukt i dåsa mi jeg altså! 😅

 

Anonymous poster hash: d07fb...fca

😂😂😂😂

 

Anonymous poster hash: d5072...8c8

Skrevet

Fiskestank parret med parfyme blir bare enda eklere enn før.

 

Anonymous poster hash: d93a5...f4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...