Gå til innhold

Er så skuffet :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på ferie og har brukt mye penger for å dra på besøk til noen som inviterte oss. Vi kom på fredag og frem til nå har hun som inviterte oss nesten ikke vært hjemme ett sekund. Føler hun tok kaka igår da hun dro på fest, og ennå ikke er kommet hjem!

Tenk å ha så lite respekt for andre sin tid! Er det virkelig mulig å være så egoistisk når du har invitert gjester til deg?

Har så lyst å ombooke billettene, men det koster desverre skjorta.

Så her sitter vi mutters alene, og lurer på hvor søskenbarnet mitt er. Kjenner jeg har mista all respekt for henne!😡

Anonymous poster hash: ee0a2...8e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spesielt! De får google moglegheiter I dette området og fare ut på tur utan henne, og gjere det beste ut av situasjonen. Kanskje ho skjerpar seg om ho ser at de ikkje er tilgjengelege akkurat når det passar for henne å vere samsn med dykk.

Skrevet

Da forteller du henne det! Kommunikasjon er sjelden oppskrytt!

Skrevet

Høres ut som du er på besøk hos min kusine.... Hun er akkurat på samme viset. Tenker kun på seg selv og sitt.

For meg fungerte det å bare fase henne ut. Tar ikke kontakt og har gitt slipp på å ha henne i livet mitt.

Er  det noe dere kan finne på der hun bor så dere fortsatt kan få en fin ferie, uten henne?

Anonymous poster hash: 2f042...b30
Skrevet
)" data-cid="147329295" data-time="1437291542" data-date="i dag, 09:39">

Da forteller du henne det! Kommunikasjon er sjelden oppskrytt!

Har snakket med henne nå, kom akkurat ramlende inn døra fra en fest i går kveld.

Hun viste ikke tegn til å forstå.

Hi

Anonymous poster hash: ee0a2...8e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...