Gå til innhold

Dere som har hytte/fast camping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt tid tar det å kjøre, og hvor ofte er dere der?

Vurderer hytte 2,5 t hjemmefra, men frykter det blir lite helgeturer pga avstanden.

Anonymous poster hash: bea2f...627

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat passe med 2,5 t! Ikke for langt slik at helga blir spist opp, men likevel langt nok til at du ikke kjører hjem for å hente/ordne noe. Vi har hytte 5 timer borte og det blir langt for helgetur. Hytta som er 50 min borte blir for nærme til å slappe ordentlig av synes jeg.

Skrevet

Vi har hytte 3-3.5 timer unna. Vi er mye på hytta 😊

Anonymous poster hash: 362e5...702

Skrevet

Hytte 40 min unna. Helt perfekt og vi bruker den masse. Føler ikke at vi ikke har reist bort når vi er der.

Skrevet

Synes Max er 1,5 time

Anonymous poster hash: 82a70...329

Skrevet

Feriehuset er rett under to timer unna.

Anonymous poster hash: c7b0c...d6d

Skrevet

Det lurer jeg også på!

Kan få en gratis hyttetomt rett utenfor byen. Nydelig beliggenhet nede ved sjøen. Bademuligheter, borte fra bystøy, nydeli utsikt osv. Men mannen vil ikke fordi det tar bare 20 min å kjøre ut dit! :P Jeg har veldig lyst da! ;)

Ikke meningen å kuppe tråden din, hi! :P

Anonymous poster hash: 41a18...117

Skrevet

Det tar oss en liten halvtime å kjøre til hytta. Passer oss aldeles utmerket. Bruker hytta mye. Ligger i et av landets mest populære langrennsområder.

Anonymous poster hash: 6126b...37d

Skrevet

Litt under to timer. Perfekt.

Anonymous poster hash: 6217d...a34

Skrevet

Det lurer jeg også på!

Kan få en gratis hyttetomt rett utenfor byen. Nydelig beliggenhet nede ved sjøen. Bademuligheter, borte fra bystøy, nydeli utsikt osv. Men mannen vil ikke fordi det tar bare 20 min å kjøre ut dit! :P Jeg har veldig lyst da! ;)

Ikke meningen å kuppe tråden din, hi! :PAnonymous poster hash: 41a18...117

Isåfall er det passe mørkt for mannen din. Hvem i alle dager sier nei til det, uavhengig kjøreavstand?

Vi har hytte 2 timer unna og bruker den mye, hele året gjennom.

Anonymous poster hash: 30ebe...ea9

Skrevet

20-30 min unna. " bor der fra skoleslutt til skolestart og i alle fine helger. Elsker hytta❤️

Anonymous poster hash: b0fd0...f54

Skrevet

30 min unna og synes det er deilig!

Lett å komme seg hjem om det er noe og føles milevis unna når vi er der❤️

Skrevet

Har ikke egen hytte eller camping, men besteforeldre har. Den ligger en liten halvtimes kjøring unna byen vi bor, de er der hele sommerhalvåret, og vi ellers i familien besøker så ofte vi kan. Synes det er en ypperlig avstand, da det også går an å reise på dagstur, noe jeg ofte gjør. 

Skulle jeg hatt noe selv, hadde jeg syns det var helt flott med en slik avstand, evt. toppens en times tid. 

Anonymous poster hash: 1275e...c93
Skrevet

Foreldrene mine har 1 time utenfor byen. Perfekt avstand og man kan godt dra opp etter jobb og ned igjen på kvelden.

Anonymous poster hash: 92783...b99

Skrevet

Det lurer jeg også på!

20 minutter hadde vært veldig greit syns jeg ☺tenk å kunne være på hytta selv om man ikke har ferie ☺ 20 minutter ekstra ( om da ikke hytta er i retning jobben) må da være perfekt sommerstid! Iallfall sommerstid når unga har ferie og ikke du (om det er noen som kan være der på dagen med unga når du er på jobb).

Skrevet

Jeg må jo si at min mening er at hytte, feriehus, camping etc bør være minimum 2 timer unna slik at man får følelsen av og reise bort, feriehus 20 min unna er jo som og ha hytte i hagen!

Skrevet

Akkurat passe med 2,5 t! Ikke for langt slik at helga blir spist opp, men likevel langt nok til at du ikke kjører hjem for å hente/ordne noe. Vi har hytte 5 timer borte og det blir langt for helgetur. Hytta som er 50 min borte blir for nærme til å slappe ordentlig av synes jeg.

Hehe, har et alternativ 15 min unna 😂😂😂 hvorfor kan du ikke slappe av? Hva må ordnes hjemme evt?

Skrevet

Det lurer jeg også på!

Ikke noe problem :) jeg er enig med deg, mannen din kan la deg vinne denne diskusjonen 😛 gratis tomt til og med !! 👍

Skrevet

Jeg må jo si at min mening er at hytte, feriehus, camping etc bør være minimum 2 timer unna slik at man får følelsen av og reise bort, feriehus 20 min unna er jo som og ha hytte i hagen!

Jeg tror bare at det vil bli brukt mer om det er 20 min unna. Mannen kommer aldri til å ta med guttungen på hytta 2,5 timer unna på en dagstur mens jeg er hjemme med "nyfødt" baby. De kunne fått litt alenetid om hytta var 20 min unna, fiske og kose seg med pappan. Og vi kunne tatt en helgetur, noe jeg tviler på jeg hadde orka med to små i bilen og mange timers kjøring.

Skrevet

En hytte er en hytte uansett avstand. Lang avstand garanterer så å si mindre bruk enn kortere avstand. Så lenge omgivelsene er annerledes på hytta, så får man hytte-følelse.

Skrevet

En hytte er en hytte uansett avstand. Lang avstand garanterer så å si mindre bruk enn kortere avstand. Så lenge omgivelsene er annerledes på hytta, så får man hytte-følelse.

Absolutt annerledes. Her snakker vi ikke om hytte bygd i 2015 med steamdusj og induksjonstopp på kjøkkenet ;)

Enig med deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...