Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 Hvordan "får dere til" det?? Det er jo et hav av produkter der, så hvordan finne effektivt frem til noe bra?? Dere som handler der, har dere tips? Anonymous poster hash: 7a47b...bf7
Elsker livet Skrevet 18. juli 2015 #2 Skrevet 18. juli 2015 Som oftest er jeg på jakt etter noe f.eks en bukse eller barnejakke. Da sorterer jeg i menyen.
BillieNickwill Skrevet 18. juli 2015 #3 Skrevet 18. juli 2015 Jeg bestemmer meg på forhånd for hva jeg vil ha. F.eks "sorte sandaler", "mønstret maxikjole" osv. og søker kun etter det. Om du bare skal sitte og kikke og surfe formålsløst rundt blir det fort forvirrende. Tenk på hva du mangler i klesskapet og spiss søket etter det :-)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #4 Skrevet 18. juli 2015 Jeg vet også som regel hva jeg skal ha og i hvilken størrelse. Det hjelper. Anonymous poster hash: 8e780...d53
Direkte Skrevet 18. juli 2015 #5 Skrevet 18. juli 2015 Jeg er stort sett på jakt etter noe, enten en kjole, en grønn genser, nye joggesko, osv osv. Av og til surfer jeg bare, men går fort lei
Urwa Skrevet 18. juli 2015 #6 Skrevet 18. juli 2015 Kikker etter de merkene jeg liker og hva jeg skal ha til hvem.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #7 Skrevet 18. juli 2015 Jeg søker bare på kjoler først. Og har sett alle! Setter på ønskelisten de som er interessante. Får Mail når de er satt ned i pris/eller gått ut. Handlet for 3000 kr sist, men da har jeg hatt et par kvelder siste halve året med surfing Alt var perfekt!! Og det meste nedsatt i pris Anonymous poster hash: b9ed4...54c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå